Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nynke55 schreef:Wat ik lees is dat ze hard met de zweep zwiept en zelf wegrent. Maar maakt niet uit, het is nu opgelost.
komt het wel op neer ja. Al had ze het ook wel over 'kleine tikjes'.Maartje347 schreef:mensen het is al opgelost, pony is niet agresief en de band is wel super goed. ik ben de enigste die dingen met hem kan doen, aan andere mensen heeft hij allemaal schijt en kan je niks mee doen. Hij doet niet gemeen Maar luisteren kent hij helemaal niet. Tensei vreemde mensen hem meteen op zijn plek zetten dan is het wel goed. Maar ik heb hem nu goede tik gegeven wat ik liever niet doe, maar goed het heeft zeker wel geholpen en hij werd indd niet bang voor me, Want toen ik zei dat hij naar me toe mocht komen kwam hij ook direct en toen ik zei dat hij weer moest lopen liep hij weer. Dus nu goed volhouden want hij zal vast nog wel een dag komen dat hij het weer gaat proberen.
JoyCiej007 schreef:nynke55 schreef:Wat ik lees is dat ze hard met de zweep zwiept en zelf wegrent. Maar maakt niet uit, het is nu opgelost.
komt het wel op neer ja. Al had ze het ook wel over 'kleine tikjes'.