mijn paard ijsbeert uren lang als hij op stal wil...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: mijn paard ijsbeert uren lang als hij op stal wil...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:52

Haha ja :')

xxx_Esmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:34

xxpinczowxx schreef:
xxx_Esmee schreef:
Mijn pony doet dat ook, ik heb helaas geen idee waarom :(

dat is wel erg lastig als je niet weet waarom.
die van mij heeft nog een reden, hij is gewoon heel bang dat hij geen eten krijgt en weer zo mager wordt.
ik hoop alleen dat hij een beetje snel doorheeft dat hij altijd gewoon eten krijgt en niet bang hoeft te zijn,
maar zo het nu lijkt is hij nog steeds niet zoals het hoort te zijn en ik heb geen idee meer wat ik er aan kan doen -O-

Ja, ik denk dat het hetzelfde is als jou pony! of ze wil graag naar binnen omdat het donker wordt.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:31

Een merrie bij ons doet het ook. Denk dat het bij haar wel wat te maken heeft met het schemerig worden. Ze is halfblind, en daardoor natuurlijk al een makkelijkere "prooi" Ook als er nog genoeg gras/hooi ligt begint ze bij schemer te ijsberen voor het hek. Zomers staan ze dag en nacht buiten, en dan gaan er altijd een paar dagen over heen voordat ze doorheeft dat ze niet naar binnen gaan, stopt dan ook met ijsberen. Maar zodra ze doorheeft dat ze 's nachts weer naar binnen gaan begint het weer.
Heb zelf wel het idee dat ze het vooral doet als ze weet dat ik er ben.