Hoe zorg ik dat mijn paard naar mij toe komt in de wei.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 01:13

FjordFiesta schreef:
Wees blij dat je paard niet komt. Dit betekend dat hij/zij zich uitstekend vermaakt zonder jou. Prima toch! Mijn fjord kwam alleen maar naar mij toe als ze het niet naar haar zin had op haar stal. Bedenk wel dat je maar een paar uur per dag aanwezig kunt zijn op stal. De rest van de tijd is je paard op zichzelf aangewezen. Prima toch als je paard je niet mist? Alleen wanneer je paard wegloopt wanneer je er aan komt moet je je zorgen gaan maken ........

Dat vind ik eigenlijk ook een goede instelling.

Ts, ik denk dat je je paard te veel vermenselijkt hoor....Je gaat nu waardeoordelen hechten aan het feit of je paard al dan niet naar je toekomt in de wei, dat is gewoon echt onnodig en heeft totaal niets te maken met of je paard je wel of niet leuk vindt.
Imo is het heel simpel, sommige paarden komen vrijwel altijd vanzelf, anderen moet je vrijwel altijd halen. Waarom, geen idee, maar zolang ze niet weglopen is er volgens mij geen probleem en zou ik er zelf in ieder geval niet aan gaan sleutelen.