Paard op proef - hoe wennen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Polderpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 21:26

Emma_s_girl schreef:
Ik snap het. Leuk paard! Heb ook een bruine, alleen zonder het wit dan ;-).

Dank je :) Ik had hem ook liever zonder wit gehad, in verband met de zon en de kans op mok en zo. Ik vind het wel mooi die witte aftekeningen, maar het heeft wel praktische nadelen. Hij heeft zijn roze neusje al een beetje verbrand gehad. Ik smeer hem nu in als hij de wei in gaat en hij denkt dat je zonnebrandcreme op kan eten :P

Emma_s_girl

Re: Paard op proef - hoe wennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:34

Daar zal hij wel snel van terugkomen, of vindt hij dat spul lekker ;-)? Mijn merrie zat pas geleden aan een pot met levertraanzalf te snuffelen, maar kennelijk vond ze het toch niet de moeite waard om te gaan proeven, die kleine veelvraat.

Polderpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 22:21

Emma_s_girl schreef:
Daar zal hij wel snel van terugkomen, of vindt hij dat spul lekker ;-)? Mijn merrie zat pas geleden aan een pot met levertraanzalf te snuffelen, maar kennelijk vond ze het toch niet de moeite waard om te gaan proeven, die kleine veelvraat.

Ik had een likje gekregen van een stalgenoot en het rook heerlijk naar kokos := Bovendien is hij nogal gek op eten :9 Ik geloof niet dat hijhet echt lekker vond gelukkig <<) Van levertraan krijg ik ook geen trek, slim paard :D

Emma_s_girl

Re: Paard op proef - hoe wennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 09:06

Ik had er ook andere ideeën over, maar de zalf ruikt best lekker :j . Alleen niet naar iets eetbaars, hahaha.