Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Waarom denken mensen dat hun band met hun paard groter is dan de band tussen moeder en veulen of weidegenoten?
Dus eeen paard krijgt wel eczeem omdat zijn baasje jeuk heeft en niet als zijn weidegenootje het heeft ?
Veulens van afgekeurde merries zijn toch ook niet standaard kreupel?
Ik vind het een soort van groodheidswaanzin van de mens eerlijk gezegd.
) maar eerder een andere band.
russel schreef:Dieren zijn gewoonte dieren.....zij hebben een interne klok in hun systeem, dus heel logisch als jouw kat een goed kontakt heeft met jouw vriend, dat hij dan op thuiskomst tijd op de vensterbank zit, net zo als dat mijn paard zijn kop om de hoek van de deur steekt als hij vind dat het etenstijd is omdat redelijk vaste ontbijt tijden heb........
Dat zal dus zo zijn dat mjn paarden allemaal nierproblemen hebben, nou gelukkig niet![]()
En als iemand zelf scheef is en vast zit en dst komt heeeeeel vaak voor, dan gaat hij ook zo zitten op het paard en trekt dan met die stijve kant meer aan de teugel en houdt zijn bekken stijver en been strammer en dan krijg je geen soepel recht gereden paard van...![]()
Als je sjaggie bent dan heb je ook een negatieve lichaamshouding en dsn is het logisch als je dan ook minder geduld hebt dst je dieren daar ook op reageren.....zij communiceren middels deze signalen.....
Waarom wordt het tegenwoordig allemaal zo bijzonder apart en raar. En dn al die mensen als paddestoelen uit de grond die van alles kunnen en weten, de meest rare dingen te voorschijn toveren.....ik dacht dat evolutie mensen slimmer maakte, maar we gaan steeds meer terug naar het stenen tijdperk.....nog even en we gaan weer met windgeesten en zonnegoden praten...
) kreupel zijn. Feest voor de jachtluipaarden, leeuwen en andere aanwezige carnivoren! Hoppa, dan is de soort wel bijster snel uitgestorven.
). Het is en blijft een discussieforum, dus dat risico loop je.