stalmiracle schreef:Sommige mensen moeten eerst het topic even doorlezen want moet nu 100x hetzelfde zeggen :p met eten heeft ze idd geen last. Ze pakt soms ook het ijzeren zweetmes in de mond. En ja heb al aantal x gezegd dat ze nieuwe tanden krijgt. en reken maar dat sommige paarden slim zijn. Net als paarden die voor je wegrennen als ze je halster zien als ze geen zin hebben. Of een paard dat ik ken op vrouwen af komt met longeren en niet op mannen omdat dat paard weet wie ze wel en niet aan kan.
Geloof me ik heb het topic doorgelezen en het valt me op dat dit paard het sinds kort doet en net op het moment dat het aan het wisselen is.
Snap niet dat jij de link dan niet legt over het probleem dat het paard wel eens last van de mond kan hebben.
En dan hoeft ze noig geen eens slecht te eten hoor.
Die van mij had het ook met 3.5 a 4 jaar.
Begon ook moeilijk te doen met het bit en heb gelijk de paardentandarts er bij gehad.
Bij haar kwam het door pijn omdat er een dop vastzat boven een nieuwe kies.
Met eten geen probleem maar met het bit wel.
Dus tja haal er een tandarts bij en neem ons advies van harte of ga niet vragen als jhe er niets aan wilt doen want zo komt het nu voor mij eenbeetje over.
Het is niet jouw schuld maar het paard want die treiterd.
Nee het paard geeft iets aan en jij wilt dat niet zien.
Sorry als ik hard over kom maar ik kan er niet tegen als mensen die tekenen van dieren niet willen zien