Ervaring met Jolly mega bal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:59

Judith_VB schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=M_EL2qgmffs

Mijn hengst is helemaal los op de voetballen. Hij heeft er dus al 4 gesloopt.
Ik heb de dure (originele) gehad, met cover (die was er dus binnen een half uur in 100 stukken vanaf), zonder cover, fitnessballen van € 6,99. Ze gaan allemaal even lang mee :o :+
Een uurtje met Gan en de bal en de bal is overleden. Maar niet getreurd ook met de stoffelijke overschotten vermaakt hij zich nog prima :D
Hij scheurt de bal aan stukken en gaat er mee lopen slaan tegen de stal, tegen zichzelf en gooit ermee. Tot groot ongenoegen van de andere paarden die zich elke keer het apenzuur schrikken.
En dan zie je hem echt heel tevreden kijken :') :j

Herkenbaar , vind het op het filmpje er nog vrij rustig aan toe gaan.
Die van mij probeert er echt in de bijten en duikt er gerust overheen , probeert erop te gaan liggen met het gevolg dat de bal wel is ineens onder hem vandaan schiet etc :')

En ook hier sneuvelen er regelmatig skippy ballen/fitnessbalen.

Vandaar dat mij afvroeg of de jolly mega bal geschikt zou zijn..

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:21

Nou, dat lijkt maar zo hoor. Hij had hier al een half uur echt gevoetbald dus hij was een beetje moe :j :D

LADPR

Re: Ervaring met Jolly mega bal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 00:21

Skippyballen leven hier ook maximaal een uur, de Jolly is nog steeds heel terwijl hij echt zijn best doet en hem tussen het hek klemt om erin te bijten.

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:00

Peerke_

Re: Ervaring met Jolly mega bal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 20:00

Wij hebben deze ballen ook, echt super dingen :)
Ze zijn vrijwel onverwoestbaar, mijn haf heeft deze nog nooit kapot gekregen, terwijl hij al diverse andere ballen kapot heeft gekregen :P

Een hoes is wel aan te raden, dan kunnen ze net iets beter tegen een stootje en scherpe randen