Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Wat het probleem ook is, jullie begrijpen elkaar niet goed en begrijpen elkaar na 10 jaar nog steeds niet. Karakter, onkunde, types noem maar op! Ik vind ook niet ieder mens aardig en ook niet ieder paard vind ik even schattig en lief, ongeacht de periode dat ik ze ken.
_Alarm_wlkp schreef:Inderdaad, dat dacht ik ook, als er een ander paardje is waar ik me nu volledig op kan focussen dat ik een andere kijk op mijn pony krijg en het idd dan beter kan gaan, maar ik probeer alles eens op een rijtje te zetten en komt er een ander paardje op mijn pad dat interesse wekt dan zien we wel verder

zij is 1.47m en ik bijna 1.70m met lange benen.
_Alarm_wlkp schreef:Ik heb een D - pony , quarab voor mee te rijden
Een shetlander die eigenlijk gedumpt is en wij hebben opgevangen, deze wouden we eigenlijk voor voor de koets maar sukkelt met haar gezondheid.
Een haflinger die ik zo nu en dan bijrijd maar is een echte tank die nog veel voor kleine kindjes word gebruikt om mee rond te hobbelen.
En het is verschrikkelijk moeilijk om hier in de buurt een bijrijdpaard te vinden.
Edit: vader is te gehecht en daarom gaan ze niet weg ...
_Alarm_wlkp schreef:De haflinger is van een boer en rijden nog kleine kinderen op.