wat doen met dit oude paard ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 23:15

Nou die Friezenkoersen, been there and done that, dat stelt niks voor. Ik heb een beetje een idee over welk paard dit gaat en vind dat je niet aardig doet over de eigenaren.
IK ken die hele club daar, en ik weet dat er niemand bij zit die met de paarden op de manier om gaat wat jij beweert.
Jij hebt een oud paard, dat is jouw pakje aan, maar ga niet stom lopen doen naar de vorige eigenaar. Je wist dat je aan een ouder paard begon en je weet ook dat de gemiddelde Fries van een jaar of 23 wel zo goed als afgeschreven is. Ga dan ook niet lopen leuren met zo'n dier maar gun het nog een beetje rust, overdag een beetje naar buiten, een goeie stal met goeie bodembedekking. Het is een hele leeftijd.

Doedel_Lotte

Re: wat doen met dit oude paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 11:03

Je kan je paard lekker in de wei zetten en lange wandelingen maken door de natuur. Je kan ook Vrijheidsdressuur doen als je al wat aan dat beesje hebt geleerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 11:04

Edit, niet goed gelezen.

xAnnekex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:15

Ik zou hem niet gaan verkopen...Je weet maar nooit waar hij terecht komt...
Je kan er mee gaan wandelen, Je kaan ook een paar niet zware trucjes gaan aanleren bijvoorbeeld Fleem enzo en natuurlijk lekker in de wei laten grazen met een vriendje er bij.
Het is idd al een hele leeftijd dus doe lekker langzaam aan.

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:29

bijvoeren met seniores priores tekoop bij welkoop ze doen het daar prima op verder kijken waar het paard nog van geniet anders maak je korte ritjes ofzo zijn denk ik genoeg opties genoemd,bij ons op de manege heeft een pony gestaan die niet van stil staan houdt zat nog teveel werk lust hij was ook tegen 24 jaar gewoon aan kijken en zoeken wat ie nog wil en kan succes ermee gr sandy

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:34

Lekker afwisselen allemaal.
Lekker tutten met extra lange poetsbeurten, wandelen, lekker rijden en zo af en toe lekker mennen.
Niet meer teveel verwachten maar gewoon kijken wat dit paard aan kan.