Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
 ) ) en zich juist met brullen opfokken dát laat ik niet toe (het erin blijven hangen).
 ) en zich juist met brullen opfokken dát laat ik niet toe (het erin blijven hangen). )
 )

dots83 schreef:wij hebben een poosje een hengst gehad, was super braaf ook met andere paarden...totdat hij toch ineens ontplofte tijdens de training en op andere paarden begon te vervelen. 3 dagen later waren zn ballen dr af en heb er geen moment spijt van gehad.

.
.

en doen dat bij voorkeur, als je mensen op visite hebt , die niets met paarden hebben, zodat jij kunt uitleggen, wat hij nu staat te doen
  en doen dat bij voorkeur, als je mensen op visite hebt , die niets met paarden hebben, zodat jij kunt uitleggen, wat hij nu staat te doen  

Succubi schreef:dots83 schreef:wij hebben een poosje een hengst gehad, was super braaf ook met andere paarden...totdat hij toch ineens ontplofte tijdens de training en op andere paarden begon te vervelen. 3 dagen later waren zn ballen dr af en heb er geen moment spijt van gehad.
"Opeens"? Of had hij wel wat sluimerende gevoelens of wat strijd in de bak?

Succubi schreef:dots83 schreef:wij hebben een poosje een hengst gehad, was super braaf ook met andere paarden...totdat hij toch ineens ontplofte tijdens de training en op andere paarden begon te vervelen. 3 dagen later waren zn ballen dr af en heb er geen moment spijt van gehad.
"Opeens"? Of had hij wel wat sluimerende gevoelens of wat strijd in de bak?
 En gefrustreerde hengsten omdat ze niet of nauwelijks dekken? Nee absoluut niet, 4 gelukkige paarden die veel met elkaar spelen, sociaal kunnen zijn en alles krijgen wat hun hartje begeert.
 En gefrustreerde hengsten omdat ze niet of nauwelijks dekken? Nee absoluut niet, 4 gelukkige paarden die veel met elkaar spelen, sociaal kunnen zijn en alles krijgen wat hun hartje begeert.                                                          

. Ik heb niet veel ervaring met shetlanders en de ervaring die ik wel heb is een shetruintje die bij zijn geboorte al hengst voor 10 was. En ik heb mijn handen altijd vol met die snelle jollige rakker dat ik er niet aan zou moeten denken dat hij óók nog hengst zou zijn
. Ik heb niet veel ervaring met shetlanders en de ervaring die ik wel heb is een shetruintje die bij zijn geboorte al hengst voor 10 was. En ik heb mijn handen altijd vol met die snelle jollige rakker dat ik er niet aan zou moeten denken dat hij óók nog hengst zou zijn  .
.
oebels schreef:ook hengsten doen aan zelfbevredigingen doen dat bij voorkeur, als je mensen op visite hebt , die niets met paarden hebben, zodat jij kunt uitleggen, wat hij nu staat te doen

.
 . 
  .
. 

.
. ).
 ). 
 .
. 

Mijn hengsten springen ook wel eens op elkaar maar dat is niet uitgeschacht en idd een dominantie spel
 Mijn hengsten springen ook wel eens op elkaar maar dat is niet uitgeschacht en idd een dominantie spel Het lijkt alsof het er echt heel hard aan toe gaat maar de palomino is een enorm watje. Toch zou je het bij grote paarden niet snel zien dat ze de rangorde echt eens uit kunnen vechten terwijl ik ze wel redelijk wat tijd geef om hun ding te doen. Ik sta ertussen dus loopt het uit de hand kan ik ingrijpen
 Het lijkt alsof het er echt heel hard aan toe gaat maar de palomino is een enorm watje. Toch zou je het bij grote paarden niet snel zien dat ze de rangorde echt eens uit kunnen vechten terwijl ik ze wel redelijk wat tijd geef om hun ding te doen. Ik sta ertussen dus loopt het uit de hand kan ik ingrijpen                                                         
 .
. 

. Heerlijk om te zien!
. Heerlijk om te zien! .
.