) terwijl het andere paard iig over de 1,55m gaat en vrij stevig gebouwd is. Is idd een stalletje met maar 4 paarden dus dan ben je er snel doorheen 
Lusitana: Bedankt voor je aanvulling. Ik begrijp nu iig wat hem bezield heeft om achter dat strandhuisje te kruipen. Zo'n simpele verklaring maar je moet er maar net op komen natuurlijk....
Verder wil ik nog wel even benadrukken dat het paard niet zomaar in een paddock geknald is en thats it. Hij is 's avonds op stal gekomen en is toen dus eerst de nacht op stal gegaan. 's Ochtends netjes in de paddock gezet, ook niet hek open en leef je uit-technieken
Die paddock is omheind met een hoog houten hek met daarboven nog stroomdraad + langs een rand stroomdraad. Dus niet alleen maar een draadje (was bij de 2e paddock waar ie in belandde na door het hek te zijn gegaan wel het geval: 3 stroomdraden). Hek oogt echt wel solide, niet dat een paard dat snel over het hoofd ziet zeg maar
Geen idee waar hij precies heen gaat verhuizen, weet alleen dat het voor de eigenaresse een stuk dichter bij huis is (kwam eerst hier omdat het toch gewoon erg moeilijk is met een hengst om een stal te vinden). Hoe hij precies komt te staan, geen flauw idee. Is feitelijk mijn pakkie an natuurlijk ook niet
Hoop iig dat ie daar voldoende ruimte heeft om gewoon naar buiten te kunnen zonder risico op brokken... Ík sta helemaal super op mn huidige stal, maar ja, ik heb een pony met erg veel ontzag voor hek/draad. Das toch wat anders dan een paard dat het idee van een omheining nog niet helemaal snapt. Plekje is gewoon niet geschikt voor zo'n paard, hoop dus dat ie fijner komt te staan op zn nieuwe plek