geerke schreef:ts...leg mij eens uit hoe je een tuinslang vast kunt houden en longeren tegelijk?
Is het paard bijgezet?Meestal halen ze dan wat minder rottigheid uit
staat op pagina 1 al geantwoord
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjors493 schreef:Ik schrijf dit voor een kennis, we hebben toestemming![]()
![]()
De hengst van een kennis van ons, die wil nog wel eens bokken tijdens het longeren. Als je hem dan een mep wil verkopen met de zweep dan loopt die achteruit, en heb je kans dat je geraakt word, dus dat risico nemen we liever niet (want een hoef doed pijn
). Nou zaten wij te denken wat we nou konden doen, dat we niet geraakt kunnen worden, toen bedachten wij een straal met water. Maarja is dit wel een goed idee? Word het dan niet alleen erger?
Ga nu niet lopen te zeuren, zoek het probleem op ofzo, want hij is gewoon te lui om te werken. Conditie word lanzaam opgebouwt! Dankje
Sjors493 schreef:Ik schrijf dit voor een kennis, we hebben toestemming![]()
![]()
De hengst van een kennis van ons, die wil nog wel eens bokken tijdens het longeren. Als je hem dan een mep wil verkopen met de zweep dan loopt die achteruit, en heb je kans dat je geraakt word, dus dat risico nemen we liever niet (want een hoef doed pijn
Sjors493 schreef:WIJ gaan ook geen uren longeren, maar soms een keer 10min. ofzo
Sjors493 schreef:als je het elke dag 10min. doet wel ja![]()
en natuurlijk ook opbouwen
Sjors493 schreef:@ Mika11
nee alleen tijdens longeren, tijdens rijden doe hij het niet omdat hij weet dat hij dan flink gestraft word![]()
@Iris82
ja DA is geweest, niks gevonden/opgemerkt. Puur luiigheid