Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:En wat ik van die eigenaar vernomen heb is dat het paard weer doorverkocht gaat worden.
En dat moet hij dan zelf maar weten,ik ben het met bovenstaand verhaal eens,en deze mensen begrijpen het teminste.
haffie83 schreef:Ik dacht dat bokt.nl een leuk forum was blijkbaart zitten hier alleen van die kakkertjes die met spoortjes rijden op hun paarden dat is zielig,en dat andere paard kan me ook niet schelen dat hij het ophaalt ja of nee.
En ik bedoel dus alleen de mensen die het gezellige vinden om uit verveling zon rot opmerking te plaatsen.
Zou het zelf nooit doen en als je het allemaal zo veel beter weet dan liever te helpen dan zon rot opmerking.
Gypsy schreef:Ik ga helemaal mee met Cassidy. Probleem paarden bestaan niet, er zijn alleen mensen die een probleem met een paard hebben!
Persoonlijk zou ik het een achterbakse rotstreek vinden om het paard nu terug te brengen. Je hebt het gekocht, ja zonder te weten wat je nu eigenlijk kocht, das je eigen domme schuld, maar je zult wel de gevolgen moeten dragen. Kun je dan echt het dier zonder problemen nog meer stress en verhuizingen aandoen?
Zoek gewoon goede begleiding, iemand die ervaring heeft in dit soort zaken. Ik weet mischien nog wel iemand als je wilt?
Want dit paard probeert gewoon iets te vertellen, en als je luisterd, zul je zien dat er een heel fijn paard uitkomt.Hoe moeilijker aan het begin, hoe specialer op den duur vind ik altijd.
D00R schreef:haffie83 schreef:Ik dacht dat bokt.nl een leuk forum was blijkbaart zitten hier alleen van die kakkertjes die met spoortjes rijden op hun paarden dat is zielig,en dat andere paard kan me ook niet schelen dat hij het ophaalt ja of nee.
En ik bedoel dus alleen de mensen die het gezellige vinden om uit verveling zon rot opmerking te plaatsen.
Zou het zelf nooit doen en als je het allemaal zo veel beter weet dan liever te helpen dan zon rot opmerking.
Tegen wie heb je het nu?
Is wel grappig dat je eerst iemand verwijt dat diegene allemaal veroordelen heeft (neem aan dat je vooroordelen bedoelde trouwens) en nu zelf zo gaat oordelen over de mensen hier. Allemaal kakkertjes met spoortjes.
Zo vreemd is het niet dat mensen je aanspreken op je houding ten opzichte van dit paard. Je maakt een goede keuze door het paard terug te laten gaan naar de vorige eigenaar, maar het is erg jammer dat je niet verder kijkt dan je neus lang is.
Ik zag dat je profielinfo alweer verwijderd hebt. Werd het te heet onder je voeten?

haffie83 schreef:Ik dacht dat bokt.nl een leuk forum was blijkbaart zitten hier alleen van die kakkertjes die met spoortjes rijden op hun paarden dat is zielig,en dat andere paard kan me ook niet schelen dat hij het ophaalt ja of nee.

ik probeer alleen te helpen.
Je kunt het beste even nakijken of het klopt maar ik kreeg het verhaal van undercover in nederland half mee. chOcodipJ schreef:maar je kan een paard toch binnen (even uit mijn hoofd: 2 maanden?) terug brengen? ik zag dat een keer op sbs 6 undercover in Nederland. Bij dat programma ging wel om een heeeeeeel ander situatie maar toen hadden ze erover dat je na aankoop binnen zoveel weken/maanden weer terug kan brengen. Hopelijk heb je de advertentie nog en print hem dan even uit.
Ik weet dus dit niet helemaal zeker dus als dit niet klopt verwijt dit mij dan niet.ik probeer alleen te helpen.
Je kunt het beste even nakijken of het klopt maar ik kreeg het verhaal van undercover in nederland half mee.