Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VivaLaVida schreef:mf31 schreef:En daarmee gaat het idd te ver. Dan snap ik niet waarom je uberhaupt paarden hebt..
Maar OP suggereert en heel andere mening. Die wat mij.betreft.niet echt spoort.
nou je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt...
Citaat:ik dacht dat je op mij reageerde, sorry
bromfiets schreef:Hier ook chronische mishandeling dan
We hebben een kudde van een paard of twintig waarvan een paar zelfs nooit binnen zijn geweest of een halster aan hebben gehad... Ik denk dat die paarden wel weten wat ze missen en zich daarom zo makkelijk laten vangen... not.
timokyana schreef:hmmm, dan vrees ik dat ik hier ook erg aan verwaarlozing doe met 24/7 weidegang,een paddock paradise en hier en daar een uurtje 'training'.
Traiectum schreef:. Maar wat een vreselijke arrogantie om te denken dat paarden (contact met) mensen nodig hebben.
Dani_ schreef:Mijn paard is echt zwaar depressief, ze is al vier jaar en nog niet ingereden. Zo zielig. Ze zou haar leven in een paddock paradise zo in willen ruilen met een stalpaard als dat betekent dat ze dan in godsnaam maar gewoon gereden wordt!
Arabesk schreef:........ is verwaarlozing?Citaat:Zelf heb ik medelijden met die paarden, die zo lekker 24 uur per dag in het land staan. Waar hoeveel mee gedaan wordt. Niets. Een uurtje hier, een ritje daar, een lesje zo. Dat vind ik zielig en erg paardenwelzijns onvriendelijk.
(afsplitsing van de discussie Arabesk @ [RT-D] Niveau is bedroevend...)