Het valt mij ook erg vaak op dat paard en ruiter op elkaar lijken.. maar wat me nog meer opvalt, is dat het veelal het paard is dat zich aanpast en op de ruiter gaat lijken.. en niet andersom.
Om oa die reden geloof ik ook niet dat één paard met twee mensen dezelfde band kan hebben en hetzelfde paard zal zijn.
Paarden spiegelen inderdaad enorm.. en zij doen dat razendsnel..
Naar mijn idee heeft dat alles met energie te maken!!
Overigens ervaar ik dat, welliswaar in mindere mate dan bij het paard, bij meerdere dieren zoals bijv bij honden en katten ook. En bij kinderen trouwens!
Bis is goudeerlijk, heel relaxed, nooit echt onder de indruk. Kan tevens bijzonder arrogant doen maar daar prik ik dan weer zo doorheen, zo goed als hij dat ook bij mij doet.. Vindt uren poetsen en kriebelen maar niks. Loopt de sterren van de hemel maar, alleen als ik oprecht mn best doe én als ik het goed uitleg. Maar de grootste overeenkomst is toch wel dat hij gaat staken onder druk. Ik moet alles vriendelijk vragen, zodra iets moet gaat ie gewoon vol in de ankers en verzet geen stap tot ik tot inkeer ben gekomen
Er zijn evengoed een hoop verschillen hoor.. Ik ben iig heel blij met m, hoewel hij een enorme gebruiksaanwijzing heeft en hij ontzettend perfectionistisch is.. Ik leer eigenlijk meer van hem dan hij van mij
) Dan nog een jaarling die net als haar moeder een doetje is en een veulen die de hele wei terroriseerd
maar dat vind ik leuk aan hem,