Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elanor schreef:Ik denk dat TS zich echt wel bewust is van wat hier wordt opgemerkt met betrekking tot de reikwijdte van haar onderzoek. De titel van dit topic is wat breder dan de specifiek afgebakende onderzoeksvraag, maar dat is ook niet zo gek toch?
ergens moet de afbakening liggen, en over het ene hoofdstel is meer in de literatuur te vinden dan over het andere hoofdstel! Dus dat is eigenlijk de beslissende noot geweest in mijn keuze voor het kaakgekruisde hoofdstel (bureau-cratie zou je het kunnen noemen
)
Dat maakt het hoofdstel voor mijn paard ongeschikt, aangezien ze erg graag "naar voren stort" en dat dus niet zo goed is voor haar gestel, op de lange duur. Dit effect zal op de fimpjes ook wel goed zichtbaar zijn, verwacht ik.
Naskapower schreef:Heel veel mensen reageren met dat je heel veel verschillende hoofdstellen moet proberen,
nu lijkt mij dat wel lastig voor een persoon. Maar als iemand hier verder mee wilt gaan, met andere hoofdstellen...
Je bent welkom bij ons want we probreren het graag.Nienke

wanneer zou je eventueel tijd hebben? 

) 
Shoot me!) , ik ben benieuwd naar je resultaten. 
Maar ikzelf ben een onbevooroordeeld persoon en ik rij mijn ene paard met een bitje en het andere op bitloos, ik denk dat het is zoals een schoen, ik vind een teenslippen fijn lopen en jij loopt bijvoorbeeld veel lekkerder op hakken! :Y maar het onderzoekje is echt puuuur op geboekt resultaat
En nogmaals bedankt voor het aanbod 
Tegen andere paarden hebben nu eenmaal een harde mond (om welke redenen dan ook).