Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
appiesjappie schreef:ik ben denk iets te nuchter om met iemand te gaan praten die met paarden kan praten

Citaat:Jep zomereczeem kan al dit gedrag veroorzaken.
Mijn pony heeft op de allerergste momenten ook zoveel last dat ze er letterlijk gek van word.
Helaas zit er maar 1 goede oplossing op die geadviseerd word bij zulke erge eczeem... Inslapen.
Dus ik hoop dat het 'maar' een gedragsprobleem is.
? Een paard met zomereczeem laat je toch niet inslapen! Er is zoveel aan te doen dat dat echt niet nodig is! Probleem hier is alleen dat de Ts het paard niet meer aan durft te raken, dus op stal laten in de nacht is dan de beste oplossing.
(zelfs insol en een ander experimenteel middel geprobeert) Alleen spuitjes cortico steroiden die ze dan op de ergste momenten krijgt.pvdbosch schreef:zou haar onmiddelijk verkopen.
je zult er dan niet de hoofdprijs voor krijgen maar dan ben je er tenminste vanaf.
en er zijn altijd mensen die dat zien als een uitdaging en die misschien wel goed met haar overweg kunnen en een leuke klik hebben.
dat zou ook leuk zijn voor het paard.
jullie hebben er duidelijk geen klik in, geen plezier aan, niets aan de hand dat kan gewoon gebeuren, dus weg ermee des te sneller des te beter.
er zijn nog honderden andere leuke paarden en altijd maar doormodderen
met een, laten we het in het midden houden of ze echt onhandelbaar is of alleen onhandelbaar voor jullie, onhandelbaar paard, wat heb je daar nou aan?
en vooral met je handicap moet je gewoon een leuk, lief, braaf paard hebben.
dus vandaag nog op marktplaats en gewoon eerlijk erbij zetten hoe ze is.

appiesjappie schreef:Bedanlt eindelijk iemand die niet meteen begint over inslapen en weet ik veel wat. we willen het best voor haar en we doen haar echt niet zomaar wegpvdbosch schreef:zou haar onmiddelijk verkopen.
je zult er dan niet de hoofdprijs voor krijgen maar dan ben je er tenminste vanaf.
en er zijn altijd mensen die dat zien als een uitdaging en die misschien wel goed met haar overweg kunnen en een leuke klik hebben.
dat zou ook leuk zijn voor het paard.
jullie hebben er duidelijk geen klik in, geen plezier aan, niets aan de hand dat kan gewoon gebeuren, dus weg ermee des te sneller des te beter.
er zijn nog honderden andere leuke paarden en altijd maar doormodderen
met een, laten we het in het midden houden of ze echt onhandelbaar is of alleen onhandelbaar voor jullie, onhandelbaar paard, wat heb je daar nou aan?
en vooral met je handicap moet je gewoon een leuk, lief, braaf paard hebben.
dus vandaag nog op marktplaats en gewoon eerlijk erbij zetten hoe ze is.
maar dat had je vriend moeten bedenken toen hij die hengst over zn merrie heen liet gaan!!