Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
140509 schreef:Cassidy schreef:Dan moet je paard wel hebben geleerd wat vaststaan is....
ze kan het wel ze staat vaker vast alleen niet stil
zal dit helpen?
potverdikkie schreef:Misschien is het verstandig je goed te gaan verdiepen in hoe het werkt met jonge paarden?. Zo via een schermpje uitleggen wat je goed of fout doet is bijna onmogelijk. Een paard van 1,5 hoort nog gewoon veulen te zijn.
Het voorjaar komt er ook aan, en dan veranderen ze ook van gedrag. Zorg alsjeblieft dat je haar in de hand houdt want anders heb je straks echt problemen.
Desnoods kijk je of er iemand in je omgeving is die je erbij wil en kan helpen.
succes.
), lekker buiten wandelen, poetsen.. Enige is dat je inderdaad goed rekening moet houden met t feit dat ze op die leeftijd de concentratie van een aardbei hebben... Ik heb nu een heel brave hengst die zich keurig weet te gedragen, enorm lief is en het niet in zn hóófd haalt om me omver te lopen.

onley schreef:marleen_usar schreef:Hulp vragen bij het grondwerken?
op wat voor een manier pak je haar dan aan? daar ben ik wel benieuwd naar
marleen_usar schreef:Gaat al ber dus, als je te veel vraagt kunnen ze ook wel eens dwars gaan doen, het moet echt leuk blijven.Zelf ben ik weer begonnen met clickeren, das makkelijk en werkt goed.

140509 schreef:als ik bij haar bijv de benen moet afspuiten en zij loopt over mijn heen of loopt weg blijf ik net zo lang
doorgaan dat ze blijft stilstaan en dat ik win en staat ze rustig dan beloon ik haar