Paard van braaf naar onbetrouwbaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 16:40

Om te temmen vind ik niet echt nodig, mvr van Dolcevita vind dit schijnbaar nodig, nouja ik niet. Als ik al niet mag plaatsen wat ik in 3 maanden meemaak en niet in 1 dagje :r :O
Kwestie van niet op reageren :) want, ik ken deze vrouw tot voor kort niet eens!

Vandaag alleen friendly gedaan, ging super overigens. Nu hij ook op hooi staat en niet meer op kuil is hij rustiger.

ladolcevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:42

timokyana schreef:
ik hou me er verder buiten ;-)
maar het schrikachtige en bange kan ook van een vitamine e tekort komen.

bedoel je niet magnesium? van E tekort en dit effect had ik nog niet gehoort. Ik ga even zoeken. ;-) thanks

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:45

Met de friendly vraag je ook niks van hem ;) Daarom nog steeds mijn advies alleen dingen met hem te doen waar je even niks van hem vraagt. Er op met alleen een halstertje vraag je imo dus ook niet zo veel van hem. Wandelen, poetsen, teuten... weet ik het.

Ga gewoon lekker genieten en het weer van de grond af aan opbouwen, en geef hem de tijd om zichzelf te worden. En geloof me, ik spreek uit ervaring.

ladolcevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:49

Sleeper schreef:
Ik heb getemd. Er wordt topic ruimte verspild aan een ruzie die jullie prive moeten houden. Dit doe je toch niet op internet.

kun je je verder defineren? Ik kan wel wat bedenken; namelijk dat je geen paard van een ander zwart hoort te maken op internet en niet zo maar de conclusie mag trekken dat hij mishandeld is? Wat voor prive- zaken zou ik dan aansnijden? ik heb dit topic niet geplaatst. En ik ga ook niet verkondigen dat de vrouw van die meneer ongeneeslijk ziek is. Misschien willen die dat wel helemaal niet. Het is weer een apart gebeuren op Bokt. Ik stop er weer mee, nogmaals, ik hoor wel als ik een box op moet strooien voor hem. Ik heb geen zin in boze mensen en gezeur. Maar wees dan wel eerlijk met dat opschonen/ temmen hoe jullie het ook noemen. En haal dit hele topic weg want dit gaat over een paard wat niet van hun is.

ladolcevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:57

Leslie90 schreef:
want, ik ken deze vrouw tot voor kort niet eens!

en dat gaan we ook fijn zo houden.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 17:02

Klopt wel ja, ik merk toch wel dat als ik vrij weinig vraag dat het goed gaat. Maar zodra ik over ga op bijv. porcupine en driving gaat het mis, dan stop ik ook wel en hou het gewoon bij friendly, en dan is het ook weer goed.
Wandelen doen we ook, lekker in het zonnetje en een beetje grazen :) hij stelt zich soms wel ontzettend aan (tractoren is hij alleen geen fan van), en ziet soms wat kabouters :'), maar hij blijft wel altijd bij me dus dat is een geruststelling.

Het is dus ook geen goed idee om voorlopig weer les te nemen? Ik ken de beginselen dus er weer mee beginnen kunnen we altijd nodig.

delerium

Re: Paard van braaf naar onbetrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 23:48

Moderatoropmerking:
aangezien het niet de bedoeling is persoonlijke issues hier uit te vechten hier een slotje.