Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*klik*

zal komen door zijn brede witte bles (hij is bont), denk dat het door het pigment komt.
Ik zie dat niet als een nadeel. En een moeilijk paard probeert altijd wat te vertellen. Wat vertelt jouw pony? Mss zit er iets dwars wat jij niet in de gaten hebt. Bij Sam was dat altijd zo. Zodra ik stopte met 'luisteren' en een ander me op een tekortkoming wees, wat ik dan weer aanpaste, bleek hij gewoon al die tijd te proberen te vertellen wat er aan schortte. Niet te snel roepen dat je pony dus een bandiet is.
maar allang niet meer voor mij. Mijn pony is geen bandiet, ze is alleen heel erg slim en dat vindt niet iedereen even leuk.
Ik vind het geweldig.
En ze zijn 2x zo slim (als het niet meer is), dus je moet erg goed opletten want voor je het weet ben je belazerd.

Circel schreef:...
Een mensenoog heeft met pigment te maken. Vaak als een grote witte bles tot over de ogen loopt heb je dus een mensenoog. Dus dan zou je kunnen zeggen: alle paarden met grote witte blessen zijn stout! En van daaruit dus: koop nooit een bonte want die hebben nog wel eens een mensenoog dus die moeten wel stout zijn!
Wat
een
onzin

Zal als ik thuis ben even duidelijke foto zoeken! Haar nakomeling is een appaloossa tinker, en die heeft het ook al vanaf zijn geboorte, maar die was als veulen wel erg stout! Hij kroop graag door de omheining om lekker aan de wandel te gaan....
Dus bij mijn pony gaat het iig wel op...