Meis, toen ik 11 was had ik ook een verzorgshetlander
en van je fouten moet je leren.... je hebt ondertussen al veel goede raad gehad, waar je vast wel mee vooruit kunt. Veel succes en plezier met je shetties!!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en van je fouten moet je leren.... je hebt ondertussen al veel goede raad gehad, waar je vast wel mee vooruit kunt. Veel succes en plezier met je shetties!!! akishino schreef:Ik ben nog niet zo lang op bokt, maar dit zijn echt dingen waarvan ik vindt dat ze niet kunnen!
Een 11 jarig meisje maakt een fout en vraagt advies en wordt hier aangevallen of ze "ik weet niet wat" verkeerd doet! Ze wordt gewoon de grond in gestampt door sommige.
Volgens mij hebben wij allemaal alles moeten leren en is het goed om vragen te stellen, want daar leer je juist het meeste van.
En natuurlijk is dit niet de manier en de leeftijd om een paard te beleren/longeren, maar dat kun je haar toch ook gewoon uitleggen op een normale manier. TS moet nog veel leren in het paardenwereldje, maar er zijn hier ook bokkers die nog veel moeten leren over het geven van feedback!
Meid, je hebt je antwoord inmiddels natuurlijk al, dus daar hoef ik niet meer op in te gaan.
Maar dit moest me even van het hart!