Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Ongelofelijke bullshit wat je nu loopt te verkondingen. Wat is voor jou topsport? Is een paard dat naar de kliniek moet met een blessure ook topsport? Een paard moet de trailer in, zonder problemen, punt. En of dat nu is voor dat bezoekje aan de kliniek, die buitenrit op het strand of door de bossen, of die wedstrijden mag verder helemaal niet uitmaken....

Cassidy schreef:Waar zie jij het verschil tussen het inladen voor een kliniekbezoek en voor een wedstrijd? Waarom vind jij het inladen onder dwang voor een wedstrijd niet kunnen, en voor een bezoek aan de kliniek wel? Behoort knap trailerladen niet tot de basisopvoeding van een paard?
IK lees net in je onderschrift dat je zwanger bent van je eerste kindje. Ik hoop dat je straks met de opvoeding van je kind anders te werk gaat dan met je paard, of ga je straks een kind dat niet naar school wil ook gewoon thuishouden omdat je hem of haar niet wil dwingen?
Jozaa schreef:En Tat_jana en ik waren het er vervolgens over eens dat als een paard uit vrije wil en vol vertrouwen het water in loopt om te gaan spelen dit oke is. Ookal gaat daar een hoop geduld aan vooraf.
Dusssss ik zou hier een nieuw topic over openen: "Kun je een paard vergelijken met een kind??"
en is dus de discussie ten einde