ik kan er wel een eind hout bijpakken indien nodig, maar ik verlies nooit mijn geduld, en ik word nooit boos
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
. suus_romy schreef:Mijn paard doet nooit iets verkeerd in mijn ogen. Maar soms als ik al moe ben en er veel mensen zijn wordt het mij echt te veel soms.
dan kan ik nog een halve minuut pauze hebben:D want dan moet baasje eerst naar me toe lopen. soms loop ik dan weg
Asyaa schreef:Geduld verliezen?
Gebeurt wel eens. dan gaat het 'piepknol is het nou eens piep klaar met dat piep piep piep van je, altijd dat piep piep en dan weet piep dit piep dat, piep' en dan gaan we verder =)
Super!!! Lag in een deuk!

En als ze gaat schrapen, soms doet ze dat zo hoog en strekt ze dr been helemaal uit en ja dat mag niet. En met hoeven uitkrabben, irriteer ik me ook wel is, want dan gaat ze met haar hele gewicht echt hangen op dr voorbeen dat ze zelf bijna valt!
en dan geef ik dr ook wel een tik en met alles gebruik ik ook stemverheffing.
hij wist dan dondersgoed dat het niet mocht...
maar zo leert je paard wel dat bijten voor hem ook pijn doet hihi, maar met de hand vind ik al anders dan met een zweepje
)