Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fiebie schreef:Ik begrijp dat zeker...
Mijn ruin dekt ook niet 80 keer in de week....
Ik schrok de eerste keer dat ik het zag... riep keihard Sil! uit verbazing en hij kroop er snel af...![]()
Maar goed, moet ook eerlijk zeggen dat die oudere merrie zich vreselijk aan hem opdringt... zo erg dat hij haar af en toe zat is... in een hoek gaat staan, oren naar achteren... in slaap-stand... nog nèt niet met een bordje: Do Not Disturb...
!!!
lianne125 schreef:ik laat mijn paarden ook absoluut niet dekken hoorin mijn eerste post staat duidelijk dat ik ruinen en merries gescheiden heb om dit soort ongein te voorkomen. ik reageerde alleen op fiebie die haar paarden dat plezier wel gunt

weliswaar één keer. Het is geen toekomst, want ze is nu gewoon drachtig... Lukte inderdaad niet in één keer, maar dat had te maken met haar cyclus, niet met beschadigingen. Ze zag er namelijk uitstekend uit voor een merrie van 17.
Sjuimpje schreef:Het zijn je eigen paarden dus je bent vrij om er mee te doen en laten wat je wilt, ik vraag mij alleen af of je nog steeds zo blij bent met deze visie als je in de toekomst je merrie wil laten dekken en je mogelijk met de gevolgen wordt geconfronteerd. Behalve dat het veel frustratie oplevert als je merrie niet pakt is het financieel ook een behoorlijke strop als je keer op keer de dierenarts moet laten komen voor de nodige handelingen en medicijnen.
Mafkees..Maarja dat doet hij. Hij probeert wel eens ruinen te dekken maar dan krijgt hij aardig wat klappen.