Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel erg vervelend natuurlijk, vooral omdat je nu elke keer bont en blauw bent.. Misschien toch eerst na laten kijken voor je er weer op gaat en tot die tijd licht longeerwerk doen? Mijn paard kan er ook wat van als hij geen zin heeft, 4 benen de lucht in en een flinke bok en vervolgens een mooie scherpe bocht te maken
haha nee dat valt wel mee.. maar we moeten hier toch echt ff doorheen ben ik bang... waarschijnlijk ga ik wat vaker in de week leskrijgen, en mijn instructrice schreeuwt me er wel doorheen, denk ik.. Zonder haar verstijf ik, en als zij er is en roept wat ik moet dan denk ik niet meer maar doe ik gewoon! heel stom Victory2000 schreef:Wat zeg ik je......
Gelukkig kan je nog wel lachen![]()
Succes de volgende keer en hopelijk kan je een beetje slapen zo
Mossel schreef:haha ik ben soms ook een beetje levensmoemja heb zelf een paard die leuke tucjes kent
Donna89 schreef:Mossel schreef:haha ik ben soms ook een beetje levensmoemja heb zelf een paard die leuke tucjes kent
die tijd heb ik gehad,
maar sinds ik een lieve vriend heb, samenwoon en een leuke baan ben ik toch wel zuinig op mezelf geworden..
eerder stapte ik overal op.. no problemo. maar die tijd is niet meer.... heb al genoeg lichamelijke klachten waardoor ik veel niet kan, hoeft niet nog meer bij! haha
franka75 schreef:En dan zon paard hmmm
Donna89 schreef:franka75 schreef:En dan zon paard hmmm
ja nou ik heb haar opgehaald omdat ik haar al kende, heeft de laatste jaren als manege paard gediend en heeft zich daar voorbeeldig gedragen. juist omdat ik de laatste jaren zoveel 'niet lieve' paarden heb gereden heb ik er voor gekozen om lekker met haar aan de gang te gaan,het paard waar tientallen mensen op hebben leren rijden...
en dan krijg je dit soort grapjes.. Kan echt wel een beetje fatsoenlijk rijden maar heb hier geen trek in. was er juist zo klaar mee om voor iedereen de moeilijke paarden te rijden.
haha ik snap zijn reactie wel hoor.. maar je doet je paard niet zomaar weg als je haar nog maar 3 maand hebt! Donna89 schreef:haha ja nouja dit is nu 2x gebeurt.. 3 x scheepsrecht? toch?
wil ook niet zomaar opgeven, dan kan ik maar beter helemaal niet meer op een paard zitten, en dat is niet de bedoeling...
We zetten nog even door,... maar mijn vriend was hier ook niet zo blij mee... hij zegt als dit niet binnen een maand is opgelost dan gaat ze weg!!haha ik snap zijn reactie wel hoor.. maar je doet je paard niet zomaar weg als je haar nog maar 3 maand hebt!