Ruin blijkt klophengst..., wat nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ruthb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 13:48

Ruinenprik? Overigens ben ik van mening dat geen enkel paard de ideale kinderpony is. Net als bij honden zouden kinderen tot minimaal hun veertiende goed moeten worden begeleid in de omgang met paarden. Hond en paard hebben immers altijd in meer of mindere mate de neiging om te willen stijgen in rangorde. Het rijden zou tot die leeftijd dan ook steeds onder toezicht van een volwassene moeten gebeuren.

joykel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 13:54

dat ben ik helemaal met je eens, dat kinderen onder begeleiding moeten staan!
en een ruinenprik, daar heb ik ook nog nooit van gehoord. wat is dat??

Selka

Re: Ruin blijkt klophengst..., wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:01

Hmm misschien ben ik wat te snel geweest met oordelen.
Ik had niet bedacht dat je daar de mogelijkheid niet voor zou hebben.
Bij deze mijn excuses en veel succes met het zoeken naar een merrieloze ;) lieve baas!

ruthb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 15:11

Beste allemaal,
Ik heb er erg mijn best voor gedaan en ik ben dan ook blij dat het is gelukt om mijn pony op een nieuw, goed adres onder te brengen met nieuwe paardenvriendjes en vriendinnetjes en nieuwe eigenaresses die veel ervaring hebben met paarden en nu al helemaal dol op hem zijn. Al met al was het een hele beslissing om hem te verkopen, maar ik denk dat het in mijn situatie het beste was en ik vind het echt fijn dat hij een prettig nieuw thuis heeft.