Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sta nu elke dag paaltjes opnieuw in de grond te prikken omdat het omver gelopen wordt. Hoop ook dat ie weer iets aankomt. Hij is nooit vet geweest maar nu moet ik er wel heel erg tegenaan voeren om hem goed te houden.
.

)
. Hij heeft vorig jaar m'n 3 jarige hengst door 3 draden stroom EN schapengaas van 110 hoog heen gemept, arme ding had zich uit angst helemaal onder gepiest. Hij heeft ook met KWPN ruinen wel de grond gelijk gemaakt.
Hij was echt onderdeel van Nels zijn kudde
. Als ze afgespeent zijn zijn ze leuk om mee te spelen. Benno en Dennis vonden het leuk om met lege emmers op elkaars hoofd te slaan
.
. En vind dat wel gezellig.
.
Ik kan 's avonds pas weer bellen... 
De rust is redelijk wedergekeerd (afkloppen) en Femur zit goed in zijn vel, voelt zich goed en toleranter naar Nelson. Zo heb ik het gewild...Mijn blije "kudde"

Sappos schreef:Blaze zit nu in zijn eh dekweekje maar die wordt er niet vervelend van![]()
Ja ik ben er nog steeds super blij mee dat ik het tóch heb gedaan.

). Goed voorbeeld van een moeilijke beslissing die uiteindelijk voor iedereen (pony, weidegenoten, eigenaar) goed heeft uitgepakt. Super van je hoor!