jannie8 schreef:M_D_H schreef:njaa ik denk dat het wel mee valt
in ieder geval
waar woon je nu dan?
want ik ben sportmasseur...
jij woont niet bij me in de buurt en ik wil niet zomaar iemand er bij hebben wie zegt dat het ze rug is als die eending haat is het wel aan ze lijf zitten je kan hem niet booser krijgen
ik snap dat je probeert te helpen maar ik weet zelf nu ook even niet meer
Jammer hoor... Je vraagt om tips, wijst vervolgens alles af omdat je het zelf beter weet, terwijl je paard duidelijk probleem gedrag vertoont, laat niemand erbij die werkelijk kan helpen en vindt het blijkbaar ook niet nodig om na te kijken of hij misschien pijn heeft en daarom zo reageert.
Waar ben je eigenlijk bang voor?
Dat je hem wellicht onterecht stevig hebt aangepakt met tik/schop onder de buik etc?
Dat je erachter komt dat je aanpak wellicht toch niet zo goed is als je zelf denkt?
Het komt een beetje op mij over dat je niet wilt weten als het paard een reden heeft voor zijn gedrag die je over het hoofd hebt gezien of dat je zelf wellicht schuld hieraan hebt.
Heel erg triest voor je paardje. Paarden willen niet vechten of ruzie maken. Maar een paard heeft zijn gedrag als enig beschikbaar middel om duidelijk te maken dat er iets aan de hand is.
Maar als er niet wordt geluisterd... staat zo'n dier nergens meer
Of ja toch... straks in de salamifabriek