Of gedeeltelijk, want er zijn wel 2 ijslanderzusjes... En de 2 connemara's zijn verre familie. Maar oke, dan maakt het dus geen groep?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), zijn ze maatjes geworden en ravotten ze met elkaar. (MACHTIG 2 van die grote zwarten die tegen elkaar opsteigeren)Paardentango schreef:In de praktijk weten we nu gelukkig dat paarden andere paarden moeten opvoeden omdat ze leren van elkaar. Dat noemen we met een mooi woord conditioneren.
Juangi schreef:Voor mij gevoel denkt zijd at ik een veulen ben en dingen nog moet leren. Het is net een moeder, die me beschermt en dingen leert. Volgens mij probeert ze mij dus de paardentaal te leren.
Misschien hunkert ze naar de wijze mens? Wil ze me zo vormen dat ik haar wijze ben?
maar ook dat is vaak geconditioneerd
)
paarden "denken" in beelden

heel logisch

) Ze maakte wel aanstalten tot wegspringen maar deed niks. Aan einde van les afgestapt en er naar toe gelopen. Na hoop getwijfel is ze me toch gevolgd en erover heen gestapt 

ik zal nooit het moment vergeten dat ik met mijn dikkie dik.......... die echt heul hieper kan zijn....... langs de vuilwagen moest om de stal in te komen......
Paardentango schreef:Mensen denken in termen van : Wie is hier de baas?
Dieren denken in termen van : Wat vind ik van jou?
.