Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1 stap in haar richting desnoods en dan liep ze toch maar snel verder...imkebirba13 schreef:ha ik zou in eersten stanstie niet zeggen aframmen dat zij iemand dat klinkt zo flouw vor je pony ten tweede je moet altijd het tegen overgestelden van je pony doen dus als ie langzaam wil moet jij sneeler wil ie niet stoppen moet je juist exsra vaak stoppen ook met liggen gaat ie liggen laat hem juist exstra maar dan ook exstrea zweeten bijvoorbeeld door 5 min lang te gaan rennen je hoeft er bijna nooit een zweep bij te gebruiken bij deze metoden presies wat je wilden groetje simke xxx en veel sux6
FromNorway schreef:Hehe, was dat mijn Fjord toevalligDie heeft het namelijk ook een keer geflikt, echt flink op dr donder gegeven... Was er vanaf... Nu met mijn kleine lesmeisje probeerde ze het laatst weer, ik zag dat ze zin had om te gaan liggen, dus ik schreeuw "PETSEN, NU" door die bak, dat kind geeft een lel! Ze is 7 en hartstikke verlegen maar sloeg als een uitsmijter van 2 meter hoog en een meter breed
Paardje schrok zo dat ze het de komende jaren wel weer uit dr bolletje laat

Roosch schreef:FromNorway schreef:Hehe, was dat mijn Fjord toevalligDie heeft het namelijk ook een keer geflikt, echt flink op dr donder gegeven... Was er vanaf... Nu met mijn kleine lesmeisje probeerde ze het laatst weer, ik zag dat ze zin had om te gaan liggen, dus ik schreeuw "PETSEN, NU" door die bak, dat kind geeft een lel! Ze is 7 en hartstikke verlegen maar sloeg als een uitsmijter van 2 meter hoog en een meter breed
Paardje schrok zo dat ze het de komende jaren wel weer uit dr bolletje laat
Hier moest ik toch wel even heel hard om lachen.![]()
Als je zeker weet dat het geen medische oorzaak had..
Ik kende ook zo'n ponybeest.. Ging vaak liggen tijdens het rijden, meerdere malen nagekeken en elke keer weer een flinke pets als ie het probeerde.
Toen ie eenmaal gestorven was, bleek dat hij een gezwel in z'n buik had waardoor hij pijn had.
Sluit dit alsjeblieft uit.
Trek het zadel eraf, laat ze los en ze ligt gelijk met dr voetjes in de lucht