Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maverick schreef:wendy_paard schreef:je kan makkelijk nagaan of hij idd weg is gebracht naar de slacht vanwege zijn karakter, zitten er goede papieren bij?
zit er veel vermogen in?
etc etc, wat handelaaren dus echt niet doen is een paard met veel vermogen naar de slacht brengen omdat ze niet meewerken, dan gaat hij gewoon van handelaar naar handelaarsvriend tot iemand hem kan breken.
idd,helaas weten we dat nog niet
maverick schreef:sjeik schreef:Ik weet niet in wat voor paarden jij handelt hoor Maverick maar hier kun je momenteel te kust en te keur voor een paar rotcenten. Maar dan heb ik het wel over de normale gebruikspaardenklasse.
We hebben gewoon een aantal kwaliteitsvolle jonge paarden.
sjeik schreef:Ho ff nu Wendy, der staat nergens dat de slager het paard heeft verkocht. Er staat alleen dat het paard gered is van de slacht, niet dat hij bij het abbatoir is opgehaald.
Het kan net zo goed dat de vorige eigenaar heeft gezegd, hem te laten fileren en dat de vader van de opener van dit topic hem toen heeft meegenomen.
maverick schreef:Cassidy schreef:Deze Toos is nog steeds werkeloos sinds 1 Augustus 2008 en wordt helemaal vrolijk van je berichten dat de recessie over is. Alleen merk ik daar verdomd weinig van...
Het tij gaat tocht echt keren.Geduld. Het komt weer helemaal goed.
maverick schreef:Cassidy schreef:Deze Toos is nog steeds werkeloos sinds 1 Augustus 2008 en wordt helemaal vrolijk van je berichten dat de recessie over is. Alleen merk ik daar verdomd weinig van...
Het tij gaat tocht echt keren.Geduld. Het komt weer helemaal goed.
sjeik schreef:Ik ben net zo nieuwsgierig Maikeltje.
ik kon vandaag een jaarling tuiger kopen voor 400 euro en verder bood iemand me een Friese hengst aan van dik drie jaar, voor 1800. Beide hele mooie dieren om te zien met knappe afstammingen.