Citaat:maarja op bokt moeten we allemaal natural zijn ofzo,
Het is maar net hoe je het bekijkt he
Je haalt nu een aantal zaken door elkaar. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dorieeen schreef:omdat hij dan al z'n energie kwijt is mischien? en omdat hij zich dan helemaal vol vreet? maarja op bokt moeten we allemaal natural zijn ofzo, pas dan doe je het goed dus ik ga nu weg uit dit topic want het is mijn mening dat het helemaal niet erg is om een paard op stal te zetten.
Geak_Nena schreef:Og og og de dierenberscherming, als jij wilt dat de dierenberscherming zich daarmee bezig moet gaan houde in plaats van metpaarden die geen eten krijgen geen water, die weg staan te rotten in hun stal vol met mest? en er geen aandacht aan besteed wordt,og dan moeten we toch even gaan kijken wie hier nou fout zit!
Caira schreef:Geak_Nena schreef:Maar weetje wat me trouwens opvalt, iedereen die hier reageert heeft een tinker, shetje,fjord ofzoiets. Die staan bij mij ook de hele dag buiten hoor mijn fjorden staan nooit binne alleen in de winter savonds. of is dat ook zielig?
En en het ras maakt uit omdat?
Geak_Nena schreef:Maar weetje wat me trouwens opvalt, iedereen die hier reageert heeft een tinker, shetje,fjord ofzoiets.
MysticTinker schreef:Goed.. als je dan toch niet wil luisteren, en je paard binnen blijft opsluiten.. Hoeveel hooi geef je? Paarden zijn van nature 60% van hun tijd bezig met eten. Onbeperkt hooi voeren zorgt dus dat hij ruim 60% van de tijd dat hij opgesloten staat zich niet verveelt..
En stel dat ie dan 2 uurtjes slaapt.. hoeft ie nog maar 10 uurtjes op wei![]()
Geak_Nena schreef:Maar weetje wat me trouwens opvalt, iedereen die hier reageert heeft een tinker, shetje,fjord ofzoiets. Die staan bij mij ook de hele dag buiten hoor mijn fjorden staan nooit binne alleen in de winter savonds. of is dat ook zielig?
dorieeen schreef:omdat hij dan al z'n energie kwijt is mischien? en omdat hij zich dan helemaal vol vreet? maarja op bokt moeten we allemaal natural zijn ofzo, pas dan doe je het goed dus ik ga nu weg uit dit topic want het is mijn mening dat het helemaal niet erg is om een paard op stal te zetten.
Geak_Nena schreef:Ik ben weg uit dit topic ik ga het probere met de bal hoop dat jullie nog veel plezier hebben op het forum maar van mij zullen jullie niks meer horen. Adios amigos
MysticTinker schreef:Ik snap eigenlijk niet dat zo'n mensen nog een topic openen?
Is toch niet meer dan logisch dat je zo'n commentaar krijgt?
Op bokt zitten paardenmensen.. hier gaat echt niemand zeggen 'ja joh, zet dat beest lekker 23 uur per dag op stal met een suiker-lik-geval en een skippybal, dan blijft ie happy..'