JeroenK schreef:Ja ik zie absoluut geen reden voor zijn gedrag. Maar het moet toch ergens vandaan komen?
Hij is wel vaker van een jaar land naar stal gegaan, nou toen was er niks aan de hand. En nu ineens is het ene heel probleem. Eerst had ie dit ook helemaal niet op het land. Er konden trouwens geen mensen bij dat land komen en het werd goed in de gaten gehouden dus ik denk niet dat er op het land iets gebeurt is..
kiwiko@
Nee daar heb je wel gelijk in... Maar... er moet toch een reden voor zijn?! Ik doe niets anders met hem dan met de andere paarden, en daar mankeerd helemaal niets aan. (vind het dus een beetje kortzichtig van bokt om meteen te zeggen dat ik geen ervaring heb dan..)
Hij heeft inderdaad niet echt super kwaliteiten..En hij is ruin.. als t nou een merrie met een goed papier was.. maar dat ook niet..
Ja.. t is even wachten of z,n gedrag toevallig helemaal omslaat..
hoelang geleden heb je hem van het land afgehaalt?(of heb ik daar weer overheen gelezen)
Doet hij bij iedereen zo raar?
Even geduld misschien? het ene paard heeft iets langer nodig om te acclimatiseren dan het andere.....ene...ls hij toevallig wel iets goed doet de hemel inprijzen...die link leggen ze heel snel.
En hij is ruin.. als t nou een merrie met een goed papier was.. maar dat ook niet..