XxFristixX schreef:Gelukkig
Gewoon zo door gaan, en dan heb je binnenkort een super rijpaardje
Idd, ik ga gewoon nog veel priveles nemen, en dan geraken we er wel
Het uploaden gaat lekker traag, nog een minuut of 20
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSenna schreef:Het is inderdaad een probleem,
Of je haalt er zo'n paardenverluisteraar bij ?![]()
Of je neemt zoiemand die helpt zijn vertrouwen te winnen,
en die je leert hoe je met dat bijten enzo om moet gaan.
Veeel success !

mamabird schreef:Het is niet mijn bedoeling om betuttelend over te komen, maar waarom heb je geen cap op als het allemaal nogal spannende is? Veiligheid voor alles toch??? Wat het voer betreft: hij heeft in het verleden misschien wel veel krachtvoer gehad toen hij nog koersen liep, maar nu is het een rijpaard (met ook nog een ander weideschema misschien) en dat vraagt toch om andere voeding. Jouw opmerking dat ie daar wel aan gewend moet zijn, gaat dan ook niet op. Je voert nagelang de behoefte en niet nagelang zijn geschiedenis.
Ik denk dat het vast allemaal wel goed gaat komen hoor. Je bent er serieus mee bezig, met begeleiding, dat komt vast goed.
Haat zo'n ding gewoon.. Ook steigerde hij maar 20cm als ik er op zat, gelukkig 
mamabird schreef:2 uur is idd wel erg weinig zeg....dan snap ik wel dat ie met een normaal schema nogal stuitert (zou de mijne ook doen, maar die staat 9 uur per dag buiten....).
Een overbodige cap bestaat niet, maar goed het is jouw keuze deze niet op te zetten. Ik ben drie jaar geleden van een superbrave afgekukeld met als gevolg een ruggemergskneuzing en een forse hersenschudding MET CAP, stel je voor als ik die niet op had gehad.....
Maar ieder zijn ding...succes met je paard!!
Mss als ik wat meer val, dat ik dan wel mn cap ga dragen.. Maar ik val liever helemaal niet 
XxFristixX schreef:Ts= Topic starter
Filmpjes uploaden