Paardentango schreef:Bemoei me er even mee, want ik heb de indruk dat dit een noodkreet is.
Het verhuizen zou ik me niet zo druk om maken, dat is gebeurd en er zijn plaatsen geweest waar jullie relatie top was.
Ga eens na hoe je toen zelf in je vel zat, was je toen misschien zelf wat rustiger en had Arie en taak om op jou te passen. Een taak die hij erg serieus nam.
Ik heb de indruk dat je hoofd vol zit met verwijten en schuldgevoelens, en kan nu makkelijk zeggen.. niet doen maar dat lost niks op. Denk alleen wel dat daar de angel zit.
Het zou voor Arie een stuk prettiger zijn als hij direct contact had met zijn vriend, al is het misschien niet helemaal zijn zelf uitgekozen vriend, hij komt erg eenzaam over.
Eenzaamheid maakt je angstig en wantrouwig.
Hoop dat je er iets mee kan, het kan allemaal heus weer goed komen.
Kop op !
Dank je wel voor je lieve reactie! Ik heb nu wel meer dingen aan mijn hoofd ja wat mij misschien wat onrustig maakt, ik weet het niet.
Maak me erg druk om Arie..
Hij vindt dat andere paardje wel leuk heb ik het idee, misschien ietwat saai, maar verder kan hij het er goed mee vinden.
Ik ben het er alleen niet mee eens dat hij gescheiden wordt van hem dmv een draadje..
Ik merk nu ook dat hij minder in zijn vel zit. Als ik aankom en hem roep begint hij vol te hinneken en is hij direct erg blij om me te zien.
Leuk natuurlijk, maar ik heb liever dat hij mij minder aandacht geeft, omdat hij het zo leuk heeft..