Een paard dat mastrubeert?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 18:29

ikdoemaarwat schreef:
Angelspirit: het zijn maar dieren ;)

Ja.. maar tog:P

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:04

Haha dat heb ik eigenlijk nooit gezien..
Maar ik moet wel érg lachen om die verhalen hier! :P

Anoniem

Re: Paard die mastrubeert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:11

oh bah.. ik was mijn ruin gister aan het poetsen op zn buik en toen kreeg ik dat mormel van m tegen me aan geslingerd! hij wilde m tegen zn buik aanslaan maar ik stond in de weg had ik het idee :+

cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:19

Mijn oude ruin van 25 raakt vreselijk opgewonden van het gaan naar de wei. De liefde
gaat al jaren door de maag :9

Judje

Re: Paard die mastrubeert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:58

Moderatoropmerking:
Dames en heren, houden we het nog een beetje informatief? :) Het is natuurlijk een grappig/beladen onderwerp, maar het is staat op de informatieve fora, dus houdt het graag ontopic.

Kaaaren

Re: Een paard dat mastrubeert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:29

Mijn hengst deed het ook, Altijd als ik hem na het rijden terug op stal zette, ff ontspannen denk ik ;)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:05

Moderatoropmerking:
Dames (en heren?), ik heb nogmaals wat berichten verwijderd, die niets toevoegen aan het topic, zoals reacties op verhalen. Sommige zijn natuurlijk erg grappig, maar berichten met dat het grappig is voegt weinig toe aan een informatief topic. :)

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 08:24

Hahahahahaaa...

Ja dat is normaal.. Hengsten doen dat nu een maal. Ik heb een Hengstje van 5 jaar. en elke dag na dat hij in de wei is geweest gaat hij zwiepen zoals die shetlander. ze kletsen de penis tegen hun buik aan en dat net zo lang tot ze (klaarkomen) soms dan is dat zo gek gezicht. maar het hoort er nu een maal bij :+

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:15

whahaha, mijn ruintje doet het ook, dan aai ik hem gewoon. maar dat is hem ak teveel blijkbaar :(:)
En zaterdag toen ik moest groomen was er ook en jonge hengst op stal die helemaal tekeer aan het gaan was op stal, van een ruin :+
En dan nog een andere 4 jarige hengst, och dat is zo;n schatje! Kan je zo lekker mee kroelen, en dan opeens, ahum, :+
Hij vind het overduidelijk lekker gekroeld te worden!

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:22

_Bitje_ schreef:
oh wat erg! :') Nou ik kende een fries en die is zo vreselijk met haar hengstigheid.
Een meisje deed haar in de binnenbak en de fries was hengstig, ze stond achter de fries en je raad
het al,....ze straalde het zo over haar heen,...oh nog nooit zo hard gelachen!! _O-

hahaaa!
ik zou echt kapot gaan van het lachen, maar zelf ben je er niet blij mee als je onder gepist word.
mijn ruin is heeft tot zn 3e jaar in een natuurgebied gestaan, is daar ook geboren, dus is een kudde gewend.
daarna is hij gecastreerd en heb ik m ingereden, maar af en toe voelt meneer zich hengs.
Dan moet er naar alle merries gehinnikt worden, aan alle hoopjes poep geroken worden, en daar moet dan overheen gekakt worden, stil staan kan die dan niet, showend door de bak gaan...en hij is nu dus al bijna 3 jaar ruin...
maar echt mt zn jeweetwel eruit doetie nooit...

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:24

whaha,!
toevallig van de week! ik dacht ook van wat gebeurt hier johxD _O- :~

gambalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 06:52

Misschien schaam je je inderaad je ogen uit je kop, maar het is een verschijnsel wat wel vaker voorkomt, laten we zeggen dat hij geniet van de mooie dingen in het leven ;)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:02

het paardje van mijn moeder word helemaal opgewonden als we naar de wei gaan :Y)

Moeten er ook altijd vreselijk om lachen :')

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:10

Lyonesse schreef:
Dat is heel normaal hoor :) Sommige hengsten slaan zichzelf zelfs echt tegen hun buik :D

Doen de hengsten van mij ook.......

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:10

Mijn ruin doet het met grote regelmatig met poetsen, *toink* , ach... dan weet ik dat ik goed kan poetsen :D

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:29

Cynthia24 schreef:
Lyonesse schreef:
Dat is heel normaal hoor :) Sommige hengsten slaan zichzelf zelfs echt tegen hun buik :D

Doen de hengsten van mij ook.......

Ik heb een tijd een hengst gereden die deed dat als je erop zat en niet alleen recht naar voren. Zat ik me eerst af te vragen wat er tegen mijn voet aan het stoten was :') :o?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:33

Toevallig heb ik het vandaag mijn ruin ook zien doen. De merrie's bij hem in het land zijn allemaal super hengstig en staan met zijn allen (nog nét niet in een kringetje) om hem heen te knipogen. Meneer moet er niks van hebben en vermaakt zichzelf wel. :+

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:38

_Amyyy schreef:
oh bah.. ik was mijn ruin gister aan het poetsen op zn buik en toen kreeg ik dat mormel van m tegen me aan geslingerd! hij wilde m tegen zn buik aanslaan maar ik stond in de weg had ik het idee :+

Whahaaaaa _O- wat erg!

Mijn ruin swaffelt ook vaak z'n eigen buik...
Toch wel een beetje genant als er mensen voorbij fietsen maar ja, het hoort erbij he.
Denk ook niet dat je dat kunt/moet "afleren".

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:43

Ik wist helemaal niet dat hengsten dat konden! Zit ook met open mond te lezen :o
Heb je er van he, als je alleen maar merries heb gehad! Die van mij kan wel heerlijk kreunen als ze hengstig is en ik poets haar kont.

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:45

Wij hebben een haflinger op stal gehad die altijd hengstig werd als de hoefsmid kwam. Zodra die het achterbeen op wilde pakken begon die merrie te plassen.
Hij kwam er later achter dat ie een bepaalde handeling deed die ze schijnbaar voor het dekken ook doen. Wat precies weet ik niet meer, is al 9 jaar geleden.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:50

Nou, mn hengst is helemaal verliefd op mij, als hij me al ziet aankomen gaat die leuter eruit en ooohhhhh als ik bij hem kom en aaitje kusje blabla dan word hij helemaal man (effe om de bocht voor de -18) hij begint te kumen en geluidjes , ook met borstelen laat hij zich gaan. Gelukkig kan ik hem redelijk op zn plaats houden, maar de wei hoef ik niet in te gaan, want dan is het zijn love moment. Maar zodra hij moet werken is het ook voorbij. Af en toe is dit behoorlijk irri maar achteraf lach ik er iedere keer om. En al helemaal als hij een merrie moet dekken dat doet hij niet met alle vreugde en duurt dus ook een tijdje eer hij daar is.....gewoon te erg maar toch lachwekkend

M_arije

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:13

Ik heb het nog nooit meegemaakt (gelukkig).
Je denkt dan vast van: Jaha daar sta je met je paard/pony.. :oo

Grappige verhalen.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:15

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:55

Ik zie dit ook zo'n beetje dagelijks, hihi
Mijn hengst doet het meestal na het werk, als ik bezig ben met zijn manen/staart, of als hij gewoon lekker staat te genieten in het weiland.
Soms is het best genant als er dan mensen langslopen en helemaal blijven kijken enzo, maar ik laat hem altijd maar zijn gang gaan, hij zal ook wel zijn nodige behoefte's hebben, haha :+
Alleen soms als hij heel heftig 'klaar komt' kan het best eng eruit zien, want dan zakt ie gewoon helemaal door zn achterbenen :(:)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 05:42

Joop doet het ook wel eens met poetsen, dat uitschachten en slingeren.
Meestal maak ik dan gebruik van de gelegenheid om de velletjes eraf te pulken.