Seksuele drang bij paarden (stomme vraag)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Fem_daf

Re: Seksuele drang bij paarden (stomme vraag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:09

huh.... maar is het bij een vrouw dan wel heel duidelijk te zien? volgens mij niet? Wie gaat er op onderzoek?

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:12

hahaha ... erm jijzelf? :+

Fem_daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:14

mwah... heb niet echt zin om mezelf even van onder te bekijken... andere vrijwilligers? iemand met een bereidwillige vriendin? ;)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:15

Ikniet. (zie onderste topic in mn onderschrift) vanaf morgen niet meer helaas. Dús ik wens je veel plezier fem? O:)

Fem_daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:32

he, bah heb t gelezen.. :(:)

ach.. en t vergelijken.. dat mag iemand anders wel gaan doen (bijvoorbeeld de bokker die erover begonnen is }> )

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:57

Hahaha :')

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 07:17

Fem_daf schreef:
huh.... maar is het bij een vrouw dan wel heel duidelijk te zien? volgens mij niet? Wie gaat er op onderzoek?

Heel duidelijk te zién niet, het heeft vleeskleur en wijkt niet af van de rest van de vagina.
Jullie zijn misschien erg jong, maar als je met masturbeertjes aan de slag gaat, of gewoon seks in zijn algemeenheid dan vind je haar vanzelf ;).
Maar voor de duidelijkheid, daar zit ze;
http://s1.trosjed.net.hr/trosjed/slike/ ... _3auny.jpg
Op zo'n plaatje krijg ik dan toch weer het idee dat het geslachtsdeel van een paard meer overeenkomsten vertoont dan ik denk, maar de urinebuis is meer aan de buitenkant bij ons, maar toch is het anders, wij hebben binnenste én buitenste schaamlippen, een paard volgens mij niet.
Van google images word ik niet wijzer.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 08:53

*proest*

zowel bij koeien als paarden als mensen zit de urinebuis op dezelfde plek, aan de rand van dat grotere gat. Als je je vinger erin stop vanaf de voorkant voel je deze ook zitten (dus als je je tampon er maar half in stopt kun je niet/moeilijk plassen :+ ) De clitoris zit bij alle 3 ook op dezelfde plek (voor de dummy's: een paard en koe staan in feite "gebukt", je moet daar dus even andersom kijken)
Er was ooit een hele bekende stier die de koeien eerst bevredigde met zijn neus en tong (via de clitoris dus) vóór hij erop sprong. Enig sexueel plezier kan er dus ook voor de dames te beleven zijn.
een paard en koe hebben ook binnenste schaamlippen, net als bij mensen heel klein en roze.

Een handige tip:
Stimulatie van de clitoris bij paard en koe veroorzaakt plasdrang (bij veel vrouwen trouwens ook, maar das weer een taboe he), dus moest je eens urine op moeten vangen van een koe of paard... :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 10:44

_O- O, heerlijk, het begint bij sexuele drang van het paard. En gaat via varkens, mensen en koeien naar de manier om plas op te vangen van je merrie!!!

_O- _O- _O- :+

M_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:05

haha oke dat was duidelijk, nog meer vragen? :+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:07

Hilde_q schreef:
Ja als je er nu over na gaat denken, is het helemaal geen stomme vraag Urielle !

Mijn haflingermerrie heeft een vaste (hoe omschrijf ik dit netjes ) vrij''maat'' .. :o

Die mag er ook op als ze niet hengstig is, het valt wel op dat ze het alleen doen in de zomer.. Na het rijden komt hij vaak - al knorrend en showend - naar nienke gerent en die gaat er dan lekker voor staan :+ Laat Carlo zijn ding doen om vervolgens hoofd aan hoofd een plekje te zoeken samen om daar de hele dag te eten :+

dus ik zie toch wel iets in die twee terug .. :)

(ik moet er wel bij vermelden dat Carlo wel merries heeft gedekt als hengst zijnde maar dit al meer dan 8 jaar geleden is, hij is nu 17 )

haha oh my god :') moest wel even lachen toen ik dit las!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:14

VivaLaVida schreef:
Hilde_q schreef:
Ja als je er nu over na gaat denken, is het helemaal geen stomme vraag Urielle !

Mijn haflingermerrie heeft een vaste (hoe omschrijf ik dit netjes ) vrij''maat'' .. :o

Die mag er ook op als ze niet hengstig is, het valt wel op dat ze het alleen doen in de zomer.. Na het rijden komt hij vaak - al knorrend en showend - naar nienke gerent en die gaat er dan lekker voor staan :+ Laat Carlo zijn ding doen om vervolgens hoofd aan hoofd een plekje te zoeken samen om daar de hele dag te eten :+

(ik moet er wel bij vermelden dat Carlo wel merries heeft gedekt als hengst zijnde maar dit al meer dan 8 jaar geleden is, hij is nu 17 )

Jup, mijn ruin (die nooit heeft gedekt) deed dit ook. Altijd met dezelfde merrie die er ook echt voor ging klaarstaan. Na een tijdje kreeg de merrie (door het rijden/zadel, niet het "dekken") een rugprobleem dus toen hebben we ze voor de zekerheid apart gezet. Stonden ze de hele dag met hun nek helemaal uitgestrekt beiden aan één kant van een pad naar elkaar te kijken en te proberen te neuzen. Echt niet dat ze nog gras gingen eten, t was echte liefde :+

edit: Voor de duidelijkheid, het begon toen mijn ruin al 13 was en toen de betreffende merrie naar een andere stal ging heeft hij ook nooit meer "gedekt". Hij deed het echt alleen met haar :+

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:31

geerke schreef:
mijn hengst masturbeert verschillende keren per dag....terwijl er geen merrie in de buurt is(en ik laat hem nieteens filmpjes zien van knappe merries)....dus het is uitsluitend het lekkere gevoel ...neem ik aan...

Hier ook, nu met het zonnetje..een keer of vijf per dag minstens, met z'n drie samen in een kringetje :D

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:37

VivaLaVida schreef:
Hilde_q schreef:

ze zeggen toch wel eens 'zo'n paard zo'n baasje, maar dit heeft ze niet van mij :+ '

maar het is echt waar, Viva geen last van ? :p

Nu staat mijn merrie met zwangerschapsbuik in een andere wei en ze roepen de hele dag naar elkaar. :oo En carlo schopt iedere andere ruin die maar durft te kijken :=

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:44

crossmonster schreef:
Ik kom even uit een hele andere hoek, maar ik werk dus op een KI station voor varkens, dit wil dus zeggen, ik vang sperma van Beren.

Als ik die koppen van die beren zie tijdens het dekken, dan krijg ik toch wel sterk het idee dat ze het enorm lekker vinden...
Ogen licht toegeknepen, de meesten hebben de tong half uit de mond hangen, en vrijwel allemaal kwijlen ze (goh wat lijken ze eigenlijk op mannen bedenk ik me net :') )

Beren springen net als hengsten op een fantoom, wij noemen dit een "Dummy" .
Ter illustratie:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W3H7EO4D.jpg

En voor de dummy's onder ons, dit is een beer : :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8PVVJTTW.jpg

We hebben ook beren die wat moeilijker springen, of die hun hok niet goed uit durven, deze beren springen in hun eigen hok op een verrijdbare dummy (geen voorbeeld hiervan)
Maar zodra je dus met zo'n dummy de afdeling inloopt, worden alle beren heet, sommigen kunnen dan zelfs al in hun hok gaan dekken zonder dummy oid erbij :+

Dus ik ben van mening dat het bij natuurlijk gedrag hoort, en naar mijn idee vinden ze het nog lekker ook.
Hoewel dit natuurlijk wetenschappelijk wel te onderbouwen valt bij het vinden van een evt clitoris bij de vrouwelijke dieren?

Die beesten hebben een mooi leven. :')
Laatst bijgewerkt door Judje op 06-04-09 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tags bij foto's verwijderd, omdat foto's niet mogen worden gequoot als afbeelding.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:59

Maar hoe kan het dan dat mijn ruin va n23jr. opgewonden raakt van een shetlander merrie die niet hengstig is en niet toelaat dat hij haar aanraakt? dan kunnen die hormonen toch niet echt loskomen? er is toch geen trigger zoals hengstige merrie.

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 15:40

Pelryo schreef:
Maar hoe kan het dan dat mijn ruin va n23jr. opgewonden raakt van een shetlander merrie die niet hengstig is en niet toelaat dat hij haar aanraakt? dan kunnen die hormonen toch niet echt loskomen? er is toch geen trigger zoals hengstige merrie.

hard to get? :D

ik vind het wel een erg interessant topic, kan ik nog gebruiken voor mijn hertentamen deze week haha

nog een interessant plaatje:
Afbeelding

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:18

uhh hoe masturbeert een hengst?met zijn hoeven???
en doet dat niet zeer als ie ijzers om heeft??

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:01

kan iemand even een modje vragen om een 18+ rating vanwege expliciete tekeningen? :+
anders schrikken er misschien wat mensen, alhoewel het eigenlijk gewoon biologie les is....

Maar toch hebben merries dus ook 3 gaatjes alleen zit er eentje wat verder naar binnen, logisch ook want een baarmoeder en een blaas moeten toch ieder hun eigen uitgang hebben.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:10

Nou daar is een leeftijdsgrens van 18 niet voor nodig. ;) Eerder 14 ofzo, want dan krijg je het ook gewoon op school.

@connie1964: Volgens mij meer door te swaffelen. Iig niet met zijn hoeven.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:15

cissy schreef:
kan iemand even een modje vragen om een 18+ rating vanwege expliciete tekeningen? :+
anders schrikken er misschien wat mensen, alhoewel het eigenlijk gewoon biologie les is.....

Vind ik persoonlijk wat overdreven, is gewoon een tekening, maargoed, ik heb hem dan ook zelf geplaatst dus mijn mening is duidelijk zeg maar.

Citaat:
Maar toch hebben merries dus ook 3 gaatjes alleen zit er eentje wat verder naar binnen, logisch ook want een baarmoeder en een blaas moeten toch ieder hun eigen uitgang hebben.

Ja, achteraf logisch, en ook heeeel erg dom bedacht van mij, zal niet uitleggen hoe dat kwam maar het was duidelijk een domme conclusie van iemand die van de hoed nog de rand weet die dat dan ook nog rond gaat bazuinen (hier en al eerder tegen een vriend die duidelijk niet wist wat hij met die -foute- info aanmoest).
Zal wel even tegen hem zeggen dat deze wetenschapper in de dop beter een boek kan openslaan of zich op internet informeren dan eigen conclusie's de wereld in smijten :D.

Fem_daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:51

haha, vind dat alles wel steeds duidelijker uitgelegd wordt! Scheelt ons weer bukken met een spiegeltje :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:03

luxx schreef:
cissy schreef:
anders schrikken er misschien wat mensen, alhoewel het eigenlijk gewoon biologie les is.....

Vind ik persoonlijk wat overdreven, is gewoon een tekening, maargoed, ik heb hem dan ook zelf geplaatst dus mijn mening is duidelijk zeg maar.

Mn smilie niet gezien zeker? was maar grapje..... :D

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:05

@cissy Y;( solly... :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:07

hahaha! is wel goed hoor! :(:)