Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Fem_daf schreef:huh.... maar is het bij een vrouw dan wel heel duidelijk te zien? volgens mij niet? Wie gaat er op onderzoek?
.
) De clitoris zit bij alle 3 ook op dezelfde plek (voor de dummy's: een paard en koe staan in feite "gebukt", je moet daar dus even andersom kijken)
Hilde_q schreef:Ja als je er nu over na gaat denken, is het helemaal geen stomme vraag Urielle !
Mijn haflingermerrie heeft een vaste (hoe omschrijf ik dit netjes ) vrij''maat'' ..
Die mag er ook op als ze niet hengstig is, het valt wel op dat ze het alleen doen in de zomer.. Na het rijden komt hij vaak - al knorrend en showend - naar nienke gerent en die gaat er dan lekker voor staanLaat Carlo zijn ding doen om vervolgens hoofd aan hoofd een plekje te zoeken samen om daar de hele dag te eten
dus ik zie toch wel iets in die twee terug ..
(ik moet er wel bij vermelden dat Carlo wel merries heeft gedekt als hengst zijnde maar dit al meer dan 8 jaar geleden is, hij is nu 17 )
moest wel even lachen toen ik dit las!!! VivaLaVida schreef:Hilde_q schreef:Ja als je er nu over na gaat denken, is het helemaal geen stomme vraag Urielle !
Mijn haflingermerrie heeft een vaste (hoe omschrijf ik dit netjes ) vrij''maat'' ..
Die mag er ook op als ze niet hengstig is, het valt wel op dat ze het alleen doen in de zomer.. Na het rijden komt hij vaak - al knorrend en showend - naar nienke gerent en die gaat er dan lekker voor staanLaat Carlo zijn ding doen om vervolgens hoofd aan hoofd een plekje te zoeken samen om daar de hele dag te eten
(ik moet er wel bij vermelden dat Carlo wel merries heeft gedekt als hengst zijnde maar dit al meer dan 8 jaar geleden is, hij is nu 17 )
haha oh my godmoest wel even lachen toen ik dit las!!!

geerke schreef:mijn hengst masturbeert verschillende keren per dag....terwijl er geen merrie in de buurt is(en ik laat hem nieteens filmpjes zien van knappe merries)....dus het is uitsluitend het lekkere gevoel ...neem ik aan...
VivaLaVida schreef:Hilde_q schreef:Ja als je er nu over na gaat denken, is het helemaal geen stomme vraag Urielle !
haha oh my godmoest wel even lachen toen ik dit las!!!
'
En carlo schopt iedere andere ruin die maar durft te kijken
crossmonster schreef:Ik kom even uit een hele andere hoek, maar ik werk dus op een KI station voor varkens, dit wil dus zeggen, ik vang sperma van Beren.
Als ik die koppen van die beren zie tijdens het dekken, dan krijg ik toch wel sterk het idee dat ze het enorm lekker vinden...
Ogen licht toegeknepen, de meesten hebben de tong half uit de mond hangen, en vrijwel allemaal kwijlen ze (goh wat lijken ze eigenlijk op mannen bedenk ik me net)
Beren springen net als hengsten op een fantoom, wij noemen dit een "Dummy" .
Ter illustratie:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W3H7EO4D.jpg
En voor de dummy's onder ons, dit is een beer :
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8PVVJTTW.jpg
We hebben ook beren die wat moeilijker springen, of die hun hok niet goed uit durven, deze beren springen in hun eigen hok op een verrijdbare dummy (geen voorbeeld hiervan)
Maar zodra je dus met zo'n dummy de afdeling inloopt, worden alle beren heet, sommigen kunnen dan zelfs al in hun hok gaan dekken zonder dummy oid erbij
Dus ik ben van mening dat het bij natuurlijk gedrag hoort, en naar mijn idee vinden ze het nog lekker ook.
Hoewel dit natuurlijk wetenschappelijk wel te onderbouwen valt bij het vinden van een evt clitoris bij de vrouwelijke dieren?
Pelryo schreef:Maar hoe kan het dan dat mijn ruin va n23jr. opgewonden raakt van een shetlander merrie die niet hengstig is en niet toelaat dat hij haar aanraakt? dan kunnen die hormonen toch niet echt loskomen? er is toch geen trigger zoals hengstige merrie.
Eerder 14 ofzo, want dan krijg je het ook gewoon op school.cissy schreef:kan iemand even een modje vragen om een 18+ rating vanwege expliciete tekeningen?![]()
anders schrikken er misschien wat mensen, alhoewel het eigenlijk gewoon biologie les is.....
Citaat:Maar toch hebben merries dus ook 3 gaatjes alleen zit er eentje wat verder naar binnen, logisch ook want een baarmoeder en een blaas moeten toch ieder hun eigen uitgang hebben.
.
luxx schreef:cissy schreef:kan iemand even een modje vragen om een 18+ rating vanwege expliciete tekeningen?![]()
anders schrikken er misschien wat mensen, alhoewel het eigenlijk gewoon biologie les is.....
Vind ik persoonlijk wat overdreven, is gewoon een tekening, maargoed, ik heb hem dan ook zelf geplaatst dus mijn mening is duidelijk zeg maar.