Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Juuud schreef:Ik bedoel het stukje: dat hij mensen MOET accepteren
luckyboy5 schreef:Je kunt wel verwachten en vinden dat ie precies doet wat jij zegt en zich ook aangepast gedraagt, maar jammer je kunt heel veel trainen maar een persoonlijkheid nooit veranderen.Als ik mijn paard sedalin geef zodat de smid hem kan bekappen dan gaat ze alleen maar door het lint en wordt er in het geheel niet suf van.
CarolShadow schreef:Heb hier nog maar 1 ding aan toe te voegen, en dat is dat als een dier zo eenkennig is het niet per definitie [/b]onopgevoed, slecht, onhandelbaar en verwend is.[/b]

we gaan t eens proberen allemaal 
Ze is waarschijnlijk erg op me egsteld 

Cinnepin schreef:Maar idd de volgende keer ben ik in d ekantine en hou mn mond stijf dicht, want ze hoeft mn stem al te horen en de oren zijn naar mij gericht
FZ_Lin schreef:Dat is ook een feit. Met mijn paard rijd ik ook zo weg, nog een paar andere mensen ook.
Maar met de meeste steekt ze ook haar middelvinger op, alleen bij het opstappen al.
Die mensen moet ze ook niet
Nimmy schreef:Ben t er wel mee eens dat het een stukje opvoeding is, sommige zijn er gevoeliger voor dan anderen...
Zou dr gewoon een keer aan iemand "uitlenen" die haar aan t werk kan zetten zonder dat jij ernaast staat