Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassagrande schreef:Als jullie er met zijn allen over lopen te klagen zou ik met als groep oppakken en met hun praten. ALs ik het begin lees en lees wat je nu schrijft, heb je het over iets dat je zelf niet eens hebt gezien. Je weet dus niet waar het om draait. Ik roep ook wel eens HE als mijn paard iets doet wat niet mag. Verder heb ik ook het idee dat de stalling je niet bevalt. Er zijn ook andere stallingen waar je paard de hele dag buiten kan. Daarvoor hoef je er niet te blijven. Om terug te komen op dat meisje, praat met de hele groep samen met haar. Wie weet wat daar nog uit komt. Misschien is ze wel heel onzeker en lijkt het daardoor dat ze zo´n kapsones heeft.
daffie1986 schreef:ja k heb t al veranderd want ik had t niet over jou van dat 18 jaar. Nou ik heb anders genoeg mensen als vriendinnen die ook rijjk zijn hoor dat zeg ik die betalen paarden van 15000 euro maar maakt dat je nou echt zo rijk als je altijd maar alles krijgt en geneog geld hebt. Ik kan je wel vertellen dat ik in mijn 22 jaar meer meegemaakt hebt buiten de paarden om dan je zou verwachten ja misschien bij iemand van 80 en ik raadt t niemand aan maar weet wel dat ik gelukkig ben met mn paardje, mn vriend en toekomst op de boerderij van mn schoonvader. En ik mezelf nu al rijk noemen ondaks het feit dat we geen vast dak boven ons hebben en vaak verhuizen
Quellian schreef:Maar goed, even ontopic.
Voor een goede sfeer zorg je met z'n allen en dat doe je d.m.v. praten. Overal is weleens wat, het zijn over het algemeen meiden en zoals mijn vorige staleigenaar zei: 'er is er altijd wel eentje ongesteld'. Dus gewoon met haar gaan praten en je woede in bedwang houden.

daffie1986 schreef:Hallo,
-namelijk met wortels gooien naar de hoofden van andere paarden.
-dat er gejat wordt,
-niet opgeruimd wordt
-je je nek breekt over haar spullen die door de hele stal liggen als ze er is.
) en wedden dat ze het binnen drie keer kotsbeu is 
Evelijn schreef:Nou de staleigenaar duidelijk maken dat als hij niet met haar en haar ouders gaat praten. Jij en andere stalgenoten dat gaan doen.
Dan gesprekje met het meisje dat er bepaalde regels op stal gelden. Dat zij daar ook zich aan hoort te houden. Als dat niet helpt gesprekje met de ouders dat je het niet goed ziet komen.