Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Ik zou er vanaf het begin iemand anders opzetten (als al het andere is uitgesloten) omdat het paard inmiddels weet dat ze dergelijk gedrag bij de eigenaar kan flikken.
silfie35 schreef:Naar voren rijden. Ik neem aan dat je het wel een klein beetje voelt aankomen, gewoon proberen aan te galloperen, en desnoods een keer goed de zweep eroverheen. En consequent blijven. En als je echt het gevoel heb dat je t niet meer aankan gewoon iemand anders erop zetten tijdelijk.
suleilitha schreef:silfie35 schreef:Naar voren rijden. Ik neem aan dat je het wel een klein beetje voelt aankomen, gewoon proberen aan te galloperen, en desnoods een keer goed de zweep eroverheen. En consequent blijven. En als je echt het gevoel heb dat je t niet meer aankan gewoon iemand anders erop zetten tijdelijk.
Haha.... sorry maar een paard wat echt omhoog wil, die krijg je echt niet voorwaarts
ClaudiaMP schreef:zelf gebruiken we de manier op stal een ei kapot slaan op haar hoofd, het paard denkt dat dat het bloed heeft iedere keer herhalen en zo komt ze erachter dat als ze steigert ze haar hoofd stoot en bloed heeft
geen aandacht geven als ze zielig gaat doen ( omdat ze zogenaamd bloed heeft ) de meeste paarden doen dat
suleilitha schreef:silfie35 schreef:Naar voren rijden. Ik neem aan dat je het wel een klein beetje voelt aankomen, gewoon proberen aan te galloperen, en desnoods een keer goed de zweep eroverheen. En consequent blijven. En als je echt het gevoel heb dat je t niet meer aankan gewoon iemand anders erop zetten tijdelijk.
Haha.... sorry maar een paard wat echt omhoog wil, die krijg je echt niet voorwaarts