Lusteloos ? Wat aan te doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lusteloos ? Wat aan te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:40

troi schreef:
Ik ook! Houdt je ons een beetje op de hoogte? Dit zijn echt van die nachtmerrie dingen waarvan iedereen hoopt dat ze niet nooit zullen overkomen! By the way, de mensen hier bedoelen het niet kwaad hoor.. Succes!!

Ik wil je wel een PB sturen als ik het niet vergeet!, Ja ik weet het maar ik voel me soms zo aan gevallen Gaaaap

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 23:21

Dat werk je overigens (deels) zelf in de hand dat je je zo aangevallen voelt.
Je reageert zelf redelijk vaak nogal overtrokken op iemand met een iets andere mening dan jij zelf, zelfs als die ander het netjes opschrijft en helemaal geen "strijd" aan wil gaan o.i.d.

Je kunt de berichten ook eens 3x overlezen, er over nadenken en dan pas reageren in plaats van meteen er bovenop te springen.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 15:27

Ok ik begrijp het. Fijn dat je niet rijdt als je merkt dat je pony er moeite mee heeft. Ik ben ook benieuwd naar het bericht van de da.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:41

macholoverr schreef:
troi schreef:
Ik ook! Houdt je ons een beetje op de hoogte? Dit zijn echt van die nachtmerrie dingen waarvan iedereen hoopt dat ze niet nooit zullen overkomen! By the way, de mensen hier bedoelen het niet kwaad hoor.. Succes!!

Ik wil je wel een PB sturen als ik het niet vergeet!, Ja ik weet het maar ik voel me soms zo aan gevallen Gaaaap

Dat jij je aangevallen voelt heb je voor een groot deel zelf in de hand.
Je reageert namelijk toch best wel fel op posts van andere Bokkers, terwijl die in het grootste deel van de reacties hier het beste met je pony voor hebben.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:35

En wat zei de veearts? denk dat veel bokkers ook graag de uitslag willen weten?