Natuurlijk wel terrecht.
Wij hebben een fijne smid en een fijne DA, dus die zullen niet onnodig corrigeren.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vaak is het eventjes schelden met: MONSTER of MOZART (vervormingen van zijn naam
) en dan schrikt mijn pony er een beetje van en dat is dan al genoeg.
graag zelfs! op het moment dat de smid/DA met hem bezig is is hij even baas over mijn pony, dus als hij vind dat hij op zijn plek gezet moet worden, dan moet hij dat vooral doen, als ik het nog niet gedaan heb
berpie schreef:Sommige hoefsmeden gaan erwel erg ver in, ik heb al vaker "'gekken'gezien die rustig een klap met een hammer geven of een gigaschop.
Vaak is het gewoon omdat ze geen geduld meer hebben en nee dat vind ik niet goed.
Zal zelf nooit mijn dieren slaan, nooit dus een ander heoft dat ook niet te doen.
Wel vind ik het dat eigenaars er gewoon voor moeten zorgen dat het dier zich gedraagt bij hoefsmid en dierenarts, het is niet aan hen om jou paard op te voeden.

detour schreef:Mijn smid zei: Ik corrigeer niet vlug andermans paarden, doe dat in overleg en zie het liefste dat een baasje het zelf doet.
GreenRider schreef:Jeetje ik vind het dan wel raar dat je gelijk de smid laat komen die gelijk hem alle hoeken van het 'hok' laat zien![]()
Paard had waarschijnlijk gewoon een nare ervaring of gewoon
geen ervaring, en nu nog zo'n eentje, vind dit echt heel raar :S