Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, mensen snappen niet dat het dodelijk kan zijn!
mallodie Def schreef:Het ergste vind ik dan nog dat mensen dan zo'n veulen een klap geven. Weet dat veulen veel, die denkt gewoon eten te krijgen...
Op kinderboerderijen ook een groot probleem hoor.. mensen die dat niet snappen..
Maar goed.. ben blij dat mijn paard niet langs de weg staat

ukje schreef:Veulens zijn heel aan lokkelijk om te aaien. Maar zou het idd niet zomaar doen als er geen eigenaren in de buurt zijn. Je zou het toch ook eigenlijk niet leuk vinden als jou paard zmaar gevoerd wordt of wat dan ook. Maarja je kan het wel verwachten als je paarden langs een weg staan.
ik kan hier echt niet bij. Laat andermans paarden met rust en veulens al helemaal. Het is niet jullie taak om een veulen op te voeden. xvanity22 schreef:Ik snap best dat een veulen er heel schattig uitziet, maar ik zou een onbekend paard zeker niet gaan aaien.
Je weet nooit wat er met ze aan de hand is, En wat sommige andere al zeggen: Misschien is dat veulentje wel heel erg bang voor mensen komt die er net bovenop en dan gaan jullie hem staan meppen.
Ik vind het ook zeker niet kunnen, Wat zou jij ervan vinden als een vreemde bij jouw wei jouw eigen veulentje behoorlijk wat tikken geeft?