DUDIEFOREVER schreef:Maar eerst kon ik er ook wel om lachen, en toen was het nog steigeren niet richting mij, en later ging hij me pas aanvallen :S!
maar met zweep lukt het wel om hem van me af te houden hoor, gister ook geprobeerd, hij steigerde minder hoog, en kon minder dichtbij komen, maar om nou te zeggen ik ga daar met enkel een halstertouw staan, dan denk ik ook nou nee, want dan is de kans groot dat hij me raakt, en dat is wel gevaarlijk!
Dat is denk ik je probleem geweest! Voortaan niet meer lachen om dit soort dingetjes en gelijk vertellen dat je daar niet van gediend bent.... zoals je zelf al merkt gaat dit van kwaad tot erger.
Als je mijn berichtje goed hebt gelezen dan kan je ook lezen dat je nog helemaal niet moet denken om daar alleen met een halstertouwtje daar te staan. Dan ben je namelijk al duizend stappen te ver! Zolang jij je pony niet normaal de bak door krijgt en hij niet als een dode sul zijn rondjes huppelt zonder het ook maar in zijn hoofd te halen jou aan te vallen moet je ook niet zonder zweep de bak in gaan
. Heb je niet iemand die je hiermee kan helpen?
. Als ik los longeer, jaag ik ook op
Ik doe dit echt helemaal nooit en ik vind het ook helemaal niet leuk en als ik dit zo lees dan vraag ik mij af wat wil je hiermee bereiken? Je traint helemaal niks en als je paard het overduidelijk ook niet waardeert dan maak je toch meer stuk dan dat je opbouwt of ben ik nou gek.
Ik Longeer, ik laat haar in de bak wel eens los en samen met een ander paardje gaan ze wel dollen en soms ook niet. verder loopt ze lekker buiten. Als het de bedoeling is om ze te laten bewegen zou ik wat anders proberen.