Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nielsd schreef:Als iemand anders met hem loopt, doet hij het dan ook?
Heeft ie sowieso wel respect voor jou?
Crash schreef:Henkjan schreef:Een niet pennyvriendelijke mannier, maar probeer is naar z'n stal te gaan met een gekookte aardappel (dus meteen na het koken) op een spons op je arm te leggen en je shirt er weer overheen. En laat hem daar in bijten, dan zijn ze er meteen vanaf.
De aardappel ga ik maar niet proberen ... Die eet hij waarschijnlijk gewoon op![]()
En van water is hij absoluut niet bang, als hij water ziet doet hij er alles aan om er bij te komen,
lekker in te gaan rollen, spetteren, bij het wassen vind hij het dan ook geweldig om hij kop onder de kraan te steken
Lynske78 schreef:Ik denk dat het moeilijk af te leren is omdat hij het altijd doet. Het is gewoon een aanwensel net als luchtzuigen. En ik denk niet dat slaan helpt omdat je dat al geprobeert hebt. (Wel een goede tik uitdelen desnoods met een vuist op zijn neus). Maar slaan is ook aandacht dus misschien moet je hem gaan belonen als hij het niet doet.
suleilitha schreef:Een lel stroom doet ook wonderen!!!
suleilitha schreef:Een lel stroom doet ook wonderen!!!
Binoche schreef:Kun je ipv hem te bijten niet nijpen? Praktischer voor jou en zou hetzelfde effect moeten hebben