En als het even kon sprong hij ook gelijk over zijn deur heen, haha

Maarja, ook met poetsen ofzo, als ik 5 sec. uit beeld ben en hij ziet me weer gaat ie weer hinniken.. echt een kletskous dus.
raar paard
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dingetje schreef:Ik vind dat verhaal van dat hinniken omdat het paard/pony zich in de voorgaande uren onprettig heeft gevoeld, echt onzin.
Het zal wel "onderzocht" zijn maar dan ben ik maar eigenwijs, ik geloof er nl niets van.
Onze pony's lopen, normaal gesproken, 24/7 op de wei met de hele groep. Ze hebben voldoende gras, water en hooi in de schuilstal. Toch hinniken ze als ik aankom. Maar dat ze dan onprettige uren achter de rug hebben???? Nee, daar geloof ik geen sikkepit van.

sorry)
Maar gelukkig zie ik haar neus.. ;p

Marigold schreef:Aranel schreef:Het schijnt dat paarden die hinniken als ze je zien dus geen fijn leven hebbenOmdat ze zich zo vervelen op stal, en er komt iemand aan; yeahhh eindelijk eens contact met iemand!
Tenminste, dat heb ik een keer gelezen
mijn pony staat altijd op het land,
en ja, voor een shet is het leven pas mooi als je de hele dag (veel en ruimschoots) mag eten![]()
dat mag dus niet, en als ik kom is er de kans op appeltjes, een wortel, of een stukje wandelen incl grazen in de berm.
daarom is het bijzonder interresant voor haar als ik eraan kom
zo fiijn! 
Maar normaal hinnikt ze nooit, ze kijkt wel altijd op of briest als ik eraan kom
LindyH schreef:Ben ik de enige met een dirty mind of zijn er meer die een heel ander topic achter deze titel verwacht hadden?

Citaat:Het schijnt dat paarden die hinniken als ze je zien dus geen fijn leven hebben Omdat ze zich zo vervelen op stal, en er komt iemand aan; yeahhh eindelijk eens contact met iemand!
Tenminste, dat heb ik een keer gelezen
) alleen maar als je d'r weidemaatje mee neemt om te poetsen oid, dat vind ze niet fijn, bang dat we 'm niet meer terugbrengen ofzo
Maar naar mij hinnikt ze niet hoor, ze kijkt alleen maar op als ik d'r roep.