bitchy... Hij hinnikt maar zijn hinnik wordt nu dus niet meer zo beantwoord. Wel hopen we ze te scheren met een figuurtje: zij het hartje met een sleutelgat erin, hij het sleuteltje...
Hopen dat het lukt...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bitchy... Hij hinnikt maar zijn hinnik wordt nu dus niet meer zo beantwoord.

binky schreef:Pluizebolpum schreef:Hihihi, als verliefde tieners...Zo ken ik er ook nog eentje. Mijn bijrijdhaf had de hots voor een Arabische schone. In de verte, als hij haar zag, deed hij heel stoer net alsof ie een echte hengst was (niemand heeft hem ooit verteld dat hij geruint is), maar kwam ze dichterbij dan werd hij helemaal verlegen; voetjes zo schuin, koppie wegdraaien en dan weer stiekum kijken en dan 'OMG ZE KIJKT!!!' heel snel weer wegdraaien. Net tieners idd, Wieb dan. De Arabische dame in kwestie vond hem maar een l*lletje rozewater, geloof ik, en ging vreemd met een andere ruin...
Enfin, of het écht verliefdheid is, tja, wie zal het zeggen, maar het leek er vanuit menselijk oogpunt wel heel erg op.
Eén van de merries die ik tegenwoordig verzorg heeft wel een heel duidelijke voorkeur. De heer in kwestie moet wel van goede huize komen (lees Quarter Horse, Engelse of Arabische Volbloed), fijn gebouwd zijn en vooral géén vlekken hebben. Dat ene schattige nieuwsgierige Tinkerhengstje was 't niet helemaal en bij die ene Tuigpaardhengst (overigens wel een plaatje om te zien), schoof ze bijna weer de trailer in. Het is dat ze haar, eh 'date', in het oog kreeg; een reddun Quarter, anders was ze echt de trailer weer in gelopen...Liefde? Nee, niet bij haar denk ik, wel voorkeur en 'needs', wat een heerlijke arrogante slettebak toch...
Whaaaaa wat heb je dit leuk geschreven zeg!

Jibbel schreef:Een aantal zeggen dat hun paard echt verliefd is, maar is het dan ook een merrie-ruin verliefdheid, of zijn het ook merrie - merrie of ruin-ruin verliefdheden?
superschattig; maar giga-ambetant !
!!!!)