Radeloos wb trailer laden *Probleem opgelost! pag. 27*

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

liljebo

Re: Radeloos wat betreft trailer laden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 06:21

FF doorgelezen en vierkanten ogen opgelopen. Ga geen tips geven, want die zijn er al zoveel gegeven. Vind het heel rot voor de ts dat ze geen hulp mag aannemen van pa en dat hij zo reageert, maar ik vind het superlief van cissy dat ze stiekem gaat helpen- Ik wil jullie, ts en cissy, heel veel succes toewensen en ik zal superhard duimen dat jullie het probleem kunnen oplossen.

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 06:32

Succes ik hoop echt dat jullie het voor elkaar gaan krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 07:07

jeetje wat rot nu weer...
Zeker ook dat er niemand mag komen Lachen

Maar iemand die lekker op bezoek komt mag toch wel Schijnheilig

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 07:25

En toen viel m´n mond open van verbazing.
Kreeg net een sms-je van pap, dat ik dan maar moest kijken wie er komt.
Cissy mag sowieso zondag komen en als dat niet zou lukken, alsnog iemand anders.

Niets is zo veranderlijk als mijn vader blijkbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 07:26

Raar.. maar wel heel fijn voor je Haha!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 07:30

Heel raar. Sceptisch is ie nog wel, want ik moet eerst navragen wat het kost als het niet lukt.,
Maar goed, weer een stap verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 07:33

Maar ik neem aan dat jij dat zelf betsaal...daar werk je toch voor. Wat heeft hij er dan mee te maken?
Of betalen je ouders je pony? Dan is het natuurlijk al weer een beetje anders Lachen

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 07:54

Dat is beter *LOL* hopen en hard duimen dat hij nu niet weer van gedachte veranderd Knipoog
maar daar gaan we maar niet van uit...

Veel suc6

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:21

Das een fijn bericht! Stap voor stap komen jullie er wel Ja Keep us informed!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:47

als je vader dan maar volhoudt met deze goede instelling tot ik geweest ben.... en anders doen we het alsnog stiekem Lachen

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:48

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:48

Spannend zo... Ik ben erg benieuwd of het cissy lukt.
Vast wel.....

Lilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:56

Ik zie dat je in Maarheeze woont, mocht het probleem nog niet zijn opgelost straks wil ik jullie ook wel komen helpen. Haha! Ik verhuis binnenkort naar Geldrop (en zoek daar ook nog iets om te rijden. De manege heb ik al gevonden, nu nog kijken of het lukt iets van een bijrijdpaard te vinden:) dus dat is in de buurt. Blijven volhouden, het gaat jullie vast lukken! Super dat je vader ineens meewerkt.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 10:28

Oh wat fijn!!! Zie je wel, je paps moest het ook even laten bezinken. Bij mijn man krijg ik ook geen zinnig woord uit hem als hij woest is. Niet dat het vaak voorkomt. maar ALS ie geirriteerd is kun je echt geen zinnig gesprek voren. Dan moet ie afkoelen. En dan trekt de man zich in zichzelf terug om eens te overdenken als ie rustig is geworden... En dan komt ie bij zinnen. Dat is mannen eigen blijkt (mannen komen van Mars en vrouwen van Venus (is een boek over hoe ene man anders in elkaar steekt dan vrouwen!) en daar gaat het heeeel anders aan toe)

Fijn hoor! Heel veel succes met Cissy geloof ik. Zondag al? Groetjes.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 16:58

Bedankt. Zondag zal ik hier uiteraard laten weten of het gelukt is.

Lilke, wat leuk dat je hier vlakbij komt wonen. Ik zal je hulp ook zeker in gedachten houden.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:59

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 17:19

Het is helaas niet gelukt. Hij is wel een aantal keer in de trailer geweest.
Na een uurtje, dachten we dat we er wel aardig doorheen waren, maar helaas.
Cissy kreeg de bevestiging er niet in. Daarbij kwam, dat we na ruim een uur overvallen werden door weet ik hoeveel dazen.
Dat werkte dus totaal niet mee, Silence werd helemaal lekgeprikt en werd erg boos op de dazen. Met als gevolg, dat hij ook weer ontzettend boos werd op de trailer. Dus toen was alle rust compleet verdwenen en toen wilde hij er dus ook echt niet meer in.
Toen is besloten om te stoppen. Hij was helemaal onrustig geworden en begon nu ook van de klep te steigeren, dus het was echt genoeg op dat moment.

Maar hij is er dus wel een aantal keer op geweest, dus op zich ook al een hele aardige stap.
Ben Cissy sowieso erg dankbaar dat ze wilde komen helpen. Maar het was wel even een teleurstelling aan het einde, van beide kanten.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:25

Probeer de volgende keer eerder te stoppen. Nooit te lang doorgaan. Toch super dat het eerst zo goed ging. trailerladen los je nooit in 1 x op.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 17:27

Te lang niet inderdaad, maar we waren na een uurtje op het punt van de bevestiging, maar helaas gooide de dazen dus roet in het eten.
Vele proffesionele mensen, bieden hun hulp aan op één dag, dus ergens lijkt me, dat het wel mogelijk zal zijn. Ze zullen dat niet voor niks doen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:30

Je moet altijd zorgen dat je op een goed punt eindigt want dat is wat onthouden wordt. Je kan beter op een dag 4 x een kwartier trainen met goede eindpunten dan 1 x een uur.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 17:32

Ja klopt inderdaad.
Als de dazen niet waren gekomen, waren we vrijwel zeker heel positief geeindigd.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:36

ja daar ben ik, was nog even bij eigen paardje geweest.

Nikka, met alle respect, je bent er niet bij geweest dus kun je ook niet beoordelen of we op tijd gestopt zijn.

Ik baal stevig want het is me dus niet gelukt, althans niet helemaal, we waren er bijna want hij was er al op geweest op zn gemakje. Hij was helemaal niet gestresst dus dat viel mee.
Het ging de eerste tijd prima, maarrrrrr .....
het werd steeds warmer en Silence zweette n beetje en toen kwamen er daaazzzzzen, klere beesten, paard werd heel boos op dazen en op mij en op alles om hem heen en wilde dus niet meer richting trailer.

Afijn na een tijd de poging maar gestaakt want was geen land meer met m te bezeilen.... hij kon niet meer stilstaan en bleef maar naar dazen bijten en meppen. Die dazen waren echt niet leuk (volgens mij ben ik zelf ook gestoken) en de spray hielp niet! Hij werd echt boos, heb m eerst uit laten razen en toen hij weer relaxed werd zijn we gestopt.
Sandra had al een principe afspraak met Petra gemaakt voor woensdag dus dan ga ik maar weer erheen want ik wil weten hoe dit afloopt.

Kreeg tussendoor ook nog een telefoontje dat een stalvriendin gisterenavond een hersenbloeding heeft gehad en vanochtend is overleden. Laat man en kind van 12 achter, niet leuk!
ik ben dus nu echt helemaal leeg. Ik hoorde het tijdens het trailerladen maar dan dringt het nog niet echt tot je door omdat je bezig bent, maar je concentratie is wel weg en onderweg terug dan besef je pas wat voor nieuws je gehad hebt.... bah!

Maar goed, het ging hier om Silence en zijn trailerprobleem, het is geen onoverkomelijk probleem en woensdag zijn er minder dazen hoop ik en anders een vliegendekentje om en dan gewoon weer opnieuw beginnen met Petra.
maar ik baal wel!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 18:40

Ik ook wel, maar we hebben toch zeker wat bereikt en daar ben ik je heel dankbaar voor.
Weet zeker dat je de eerste stappen voor woensdag gezet hebt, zeker als er dan geen of weinig dazen zijn.

Lakiesha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:43

Nou respect hoor dames Knipoog
Hij is er in ieder geval in geweest en woensdag gewoon weer verder gaan.
Hopelijk hebben jullie dan inderdaad geen of minder last van die krengen.
Maar ik vind het al een positieve start hoor!!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 18:48

Ja, zeker nu ik alles even heb kunnen laten bezinken, ben ik toch wel heel blij met het resultaat.
Silence is rustig meerdere keren de trailer op gelopen en dat was al bijna 3 maanden niet gelukt.
Dus zeker een positieve stap voorwaarts. Met een beetje geluk kunnen we woensdag zo verder gaan en dan lukt het misschien helemaal gaan.
Zou zo ontzettend fijn zijn, als we zorgeloos op vakantie kunnen zaterdag.