Alleen als ik echt niet kan, hij staat bij een pension stalling.
Er wordt voor je uit gemest, gevoerd & de paarden worden naar buiten gedaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jeah Ravado! m'n beesie!

Ik zou het allerliefste iedere dag even bij Babichje willen gaan kijken, want zonder haar gezien te hebben voel ik me gewoon niet helemaal lekker! 
Staat aan huis namelijk
)
maja hij is gwn een verwend nest
haha
ze staat op pensionstalling, wordt binnen, buiten gezet en gevoerd. Ik kom ongeveer 4 keer per week, soms 3, soms 5. Op de dagen dat ik niet kom, wordt de stal dan ook niet gedaan, hoewel als ik dat vraag aan stalgenootje, dan kan dat wel. (en gelukkig is stal groot genoeg en blijft goed droog..) Voor mij is het niet mogelijk met studie en werk om elke dag te komen..
heb het deze week mega druk gehad en had amper tijd om de stallen te mesten... dat zijn dan weer nadelen als je ze aan huis hebt staan en alles zelf moet doen... _Showgirl_ schreef:Ben ik dan echt de enige die niet elke dag gaat?ze staat op pensionstalling, wordt binnen, buiten gezet en gevoerd. Ik kom ongeveer 4 keer per week, soms 3, soms 5. Op de dagen dat ik niet kom, wordt de stal dan ook niet gedaan, hoewel als ik dat vraag aan stalgenootje, dan kan dat wel. (en gelukkig is stal groot genoeg en blijft goed droog..) Voor mij is het niet mogelijk met studie en werk om elke dag te komen..
als ik een dag niet kan gaan, voel ik me ongelooflijk schuldig