kom jij elke dag bij je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nijnteee

Re: kom jij elke dag bij je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 13:36

Ik kom elke dag bij me pony! Haha!
Alleen als ik echt niet kan, hij staat bij een pension stalling.
Er wordt voor je uit gemest, gevoerd & de paarden worden naar buiten gedaan Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:08

Er gaat altijd iemand naar mijn verzorgpaard toe. Altijd ik of de eigenaar. Paarden zijn bewegingsdieren, die moet je eingelijk niet de ene dag gaan rijden en de andere dag laten staan. Een meisje bij mij op stal doet dat ook met haar paard, de ene week intensief dressuur rijden en de andere week heeft ze geen zin en staat ie alleen maar op land. Maar nu heeft ie een bult op zijn rugspieren... En als dat verder uitbreid kon die misschien spierbevangen raken. Dat lijkt me dus ook niet zo goed...

Bij mij op stal moet je eigenlijk ook wel elke dag zelf komen. Er wordt wel gevoerd maar als je dat niet regelt moet je zelf je paard buiten zetten. Ook moet je zelf uitmesten...

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:41

Ik heb een paard, die gedeeld wordt, door mij, m'n zus en mn moeder. Mijn moeder die gaat 's ochtends, als wij naar school zijn, ff losgooien of longeren oid. en 's middags wordt hij dan gereden. Er komt dus elke dag wel iemand. Dat is wel handig, want als je veel huiswerk hebt, kan mn zus of mn moeder ff naar m toe. Zo komt iej nX te kort!

Go jij! Go jij! Jeah Ravado! m'n beesie! Go jij! Go jij!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:46

die van mij staat 24/7 buiten. ik hoef er niet iedere dag heen. de laatste tijd verveel ik me, dus ik ga nu iedere dg heen. voer haar zelf haar muesli. maar als ik niet kan wordt dat gedaan.

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:29

hey,
ja, ik kom elke dag bij mijn pony's. ik heb 2 pony's en rijd soms nog pap zijn paard.
we hebben thuis de pony's staan. ik rijd ook wedstrijden m en z springen bij de pony's en z1 dressuur bij de paarden. dus ik moet ze wel elke dag rijden

doeii

xx
janou

SandraCara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:54

Ik kom er elke dag, soms zelfs 2 x per dag Knipoog
Hihi, maar dat komt ook omdat ze bij Carmen staan, en het dara echt super gezellig is Clown

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:21

ik kom zeker 2x per dag bij mijn paardjes Haha!

ik moet wel anders verhongeren ze Vork Knipoog

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:26

Helaas kan ik niet iedere dag naar mijn verzorgpaard toe, heb het vaak te druk met huiswerk en dergelijke dingen. Maar ze staat bij de eigenaren aan huis, dus ze heeft altijd genoeg beweging en mensen om zich heen. Tijdens de schoolweken ben ik er ong 2 a 3 keer per week, in de vakanties bijna iedere dag Knipoog Ik zou het allerliefste iedere dag even bij Babichje willen gaan kijken, want zonder haar gezien te hebben voel ik me gewoon niet helemaal lekker!

Chaotic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:28

Ik ga elke dag naar mijn veulen..

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:30

Ik heb een eigen paard en kom er iedere dag.
Soms wel twee keer.
Ze worden gevoerd, in de wei gezet en er ook weer uit gehaald.
Ik sta op een pensionstalling. Vijf km van mijn huis vandaan.

Als ik écht een keer niet kan, vraag ik een stalgenoot om de stal te doen.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:31

Mijn paard staat aan huis, dus hij is er altijd. We voeren dus ook zelf en ben er daardoor iedere dag. Maar verdere aandacht sla ik af en toe eens een dagje over. ze staan bij ons dagelijks op het land, dus vertroetelen hoeft niet altijd.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:41

Ja iedere dag...zelfs meerdere keren per dag, anders verhongert ze Clown Staat aan huis namelijk

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 19:17

ik heb zelf verzorgpony's en daar kom ik wanneer ik er ook echt tijd voor heb(soms heb ik geen tijd door school Boos! )
maar als ik er dan ben ben ik er dan ook best lang Tong uitsteken

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:55

Ik ga er 6 dagen in de week heen, op de maandag verzorgd een vriendin van me hem Lachen

Whoepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:57

ik kom elke dag bij mijn paard, en soms nog wel meerdere keren per dag,

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 14:08

Ik ga bijna elke dag naar mijn paard, de dagen dat ik er niet ben, dan is mijn zus of moeder er wel.

SoftIce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 14:55

Mijn paarden staan op 5 minuutjes van mijn huis in een dressuurstal. Ik train ze elke dag dus ik kom er zowizo elke dag bij

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 11:16

ik kom elke dag behalve vrijdag.
happy staat in pensiontal de burd in heeg (voorheen manege de burd) bij andel brenninkmeijer.
ze :worden gevoerd en uitgemest (haal meestal wel zelf ff de drolllies weg hoor) dus hoef ik ook niet elke dag:9 Vingers aflikken

goldiejack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 11:26

ja ik ben er elke dag.. op vrijdag hebben we dan rustdag dan mag ie lekker los in de bak en poets ik m erna. de andere dagen word ie gwn gereden - buiten en in de bak- of gelongeerd.. nou is mijn pony dan ook zo dat wanneer ik 1 dag niet kom hij egt zwaar beledigd is haha en ik voel me dan ook wel schuldig Lachen maja hij is gwn een verwend nest Tong uitsteken haha

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:33

meestal ga ik elke dag maar soms niet bijv maandag dan ben ik laat uit en moet ik huiswerk maken en in de winter is het dan donker, ik mag dan wel komen van de eigenaren maar dan doe ik niets bijzonders alleen ff knuffelen. In de zomer elke dag!!

_Showgirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:05

Ben ik dan echt de enige die niet elke dag gaat? Bloos ze staat op pensionstalling, wordt binnen, buiten gezet en gevoerd. Ik kom ongeveer 4 keer per week, soms 3, soms 5. Op de dagen dat ik niet kom, wordt de stal dan ook niet gedaan, hoewel als ik dat vraag aan stalgenootje, dan kan dat wel. (en gelukkig is stal groot genoeg en blijft goed droog..) Voor mij is het niet mogelijk met studie en werk om elke dag te komen.. Boos!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:10

als ik mijn paarden in een goed pension zou hebben staan en ze doen daar echt alles (voeren mesten en buiten gooien) zou ik denk ook wel eens een dagje overslaan Bloos heb het deze week mega druk gehad en had amper tijd om de stallen te mesten... dat zijn dan weer nadelen als je ze aan huis hebt staan en alles zelf moet doen...

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:39

_Showgirl_ schreef:
Ben ik dan echt de enige die niet elke dag gaat? Bloos ze staat op pensionstalling, wordt binnen, buiten gezet en gevoerd. Ik kom ongeveer 4 keer per week, soms 3, soms 5. Op de dagen dat ik niet kom, wordt de stal dan ook niet gedaan, hoewel als ik dat vraag aan stalgenootje, dan kan dat wel. (en gelukkig is stal groot genoeg en blijft goed droog..) Voor mij is het niet mogelijk met studie en werk om elke dag te komen.. Boos!

Als ze op een pension staan zou ik ook wel eens een dagje overslaan als het slecht uit komt met studie ofzo, maar moest ik nu een dag overslaan heeft hij een dag geen eten, da's ook niet de bedoeling Knipoog

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 15:04

Ik ga elke dag... er moet iemand zijn stal uitmesten, drinken op de weide nakijken, hooi geven, korrel geven,... Knipoog als ik een dag niet kan gaan, voel ik me ongelooflijk schuldig

Nicoleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:01

Mijn verzorgpaarden staan 3 minuten van mijn huis vandaan dus ik kom er meestal 2x per dag. Lachen