Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Cayenne schreef:Ik zie jou niet veroordeeld worden, maar ik zie jou wel diverse mensen hier veroordelen en over 1 kam scheren.
Uiteraard beuken we er met zijn alle rustig op los
Cayenne schreef:Wanneer een paard mij zou schoppen, dan schop ik gelijk terug, en dan is er niet eerst de tijd om na te gaan denken of het wel levensbedreigend was of niet. Die schop hoort niet, klaar. Bovendien tegen de tijd dat ik met mezelf heb gediscussieerd of ik wel of niet terug moet schoppen is dat paard allang vergeten waar hij er eentje voor krijgt.
Lizzle schreef:Ik vraag me af of die mensen die nu het hardste roepen dat een paard af en toe een flinke trap verdient ook hun kinderen zouden schoppen als ze vervelend zijn?
mijn dochter krijgt inderdaad een skup onder de kont als ze die verdient heeft 
Lizzle schreef:Ik vraag me af of die mensen die nu het hardste roepen dat een paard af en toe een flinke trap verdient ook hun kinderen zouden schoppen als ze vervelend zijn?
Helma_Amber schreef:Cayenne schreef:Wanneer een paard mij zou schoppen, dan schop ik gelijk terug, en dan is er niet eerst de tijd om na te gaan denken of het wel levensbedreigend was of niet. Die schop hoort niet, klaar. Bovendien tegen de tijd dat ik met mezelf heb gediscussieerd of ik wel of niet terug moet schoppen is dat paard allang vergeten waar hij er eentje voor krijgt.
Zo gaat het dus ook in de natuur en het is toch goed om op een natuurlijke manier met je paard om te gaan?
Ineke2 schreef:Ik heb ook wel is een schop onder mijn hol gehad of een pak billenkoek![]()
Dan had ik dat blijkbaar verdiend. Ben er naar mijn mening niet slechter van geworden...
de kids van tegenwoordig zijn etters (althans een hoop
) en de paarden van tegenwoordig mogen ook maar alles...........
Skup onder de kont
krijg je huilende paardjes van die bang worden voor mensen.
KiWiKo schreef:heeeei ik zie ineens een trend![]()
de kids van tegenwoordig zijn etters (althans een hoop
) en de paarden van tegenwoordig mogen ook maar alles...........
hmzzz verwende kinderen en verwende paarden